Followers

donderdag 9 juni 2016

Special cards


Goedemorgen allemaal,

Afgelopen zaterdag hebben wij onze creatieve cropdag gehad van de Cutie Kaarten Vitrine Club. Het was een groot succes en we hebben allemaal genoten. Tijdens deze cropdag hebben wij als beheerders een aantal inspiratievoorbeelden gemaakt, zodat de deelnemers eventueel dit ook konden maken, maar was uiteraard niet verplicht.

Ik had twee SOL's voorbereid. De eerste is de hieronder gemaakte memobox-kaart. Het originele patroon heb ik via Whiff of Joy die ooit eens een prachtige tutorial ervan gemaakt had. Ik heb deze ook gemaakt en dus nu met mijn eigen foto's en Nederlandse uitleg voor de leden. Het is een handige kaart die je bij je telefoon kunt zetten om op een memoblaadje aantekeningen te maken.


Verder heb ik de volgende spulletjes gebruikt die natuurlijk allemaal te koop zijn bij The Ribbon Girl! Klik op de onderstaande links om direct naar het juiste artikel te gaan.



Hieronder nog een paar foto's van elke kant genomen. Deze eerste foto kun je goed de vouwtechniek zien hoe de kaart dus staat.


Deze kant betreft de achterkant van de kaart.


Daarnaast heb ik ook een schaduw-framekaart met flapjes uitgewerkt. De schaduwframekaart is al een wat ouder patroon wat velen van jullie al wel kennen en wat nog steeds erg leuk is om te maken. Verder had ik eens een zo'n kaart van Rafaela (Noor Design team) gezien waarbij zij de die flapjes had gebruikt op zo'n frameschaduwkaart. Dat vond ik zo'n leuk idee dat ik dit ook gemaakt heb en de uitleg van deze twee type kaarten heb verwerkt met mijn eigen foto's voor de dames op de cropdag.

Dit is mijn kaart geworden:


Verder heb ik de volgende spulletjes gebruikt die natuurlijk allemaal te koop zijn bij The Ribbon Girl! Klik op de onderstaande links om direct naar het juiste artikel te gaan.



Hieronder nog wat close-ups van de kaart.




Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot de volgende post!

1 opmerking:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal