Followers

zaterdag 11 juni 2016

TFM #125 Anything goes!


Hoi allemaal,

Hier ben ik dan weer, maar wat later dan gepland. Ik kwam erachter dat ik mijn bericht nog niet ingepland had! Hoe dom toch! Maar hier dan mijn bijdrage voor Time for Magnolia Challenge - Anything goes die vanochtend van start is gegaan! Kom vooral een kijkje nemen wat de andere dames voor schitterende creaties hebben gemaakt!


Onze sponsor voor deze keer is een nieuwe sponsor bij ons en hoe trots zijn wij dat Nicole Dieltjes van Craft Addiction ons challenge blog wilt sponsoren. Zij is zelf DT-lid geweest bij TFM vanaf het eerste uur, maar juist door de komst van haar webwinkel moest ze met pijn in hart stoppen wegens drukte. Ik vind het dus geweldig dat zij nu onze sponsor wil zijn. Wat een geweldige webwinkel is Craft Addiction toch! Ga er vooral een kijkje nemen en als je kans wil maken op een waardebon van € 7,50.... doe dan vooral mee met onze challenge - Alles mag!


Dan nu natuurlijk over naar mijn kaart.... ehh zak hahahaha. Het is een blokzak die ik heb omgetoverd tot een cadeauzakje en ben heerlijk aan de slag geweest met Resting Tilda uit de Spring Fever collectie van Magnolia 2016. Wat lieverdje is dit toch! Verder heb ik de lampionnen van Magnolia doohickey gebruikt die ik eens gewonnen heb via een challenge!


Het papier is van Maja Design - Vintage Spring en dat verveelt eigenlijk nooit toch? Het is voor mij een kleurencombinatie die ik niet vaak maak, maar ik houd wel van om eens outside de box te denken ahhahahah.

Hieronder even een close-up van Resting Tilda en dan zie je ook gelijk het chipboard van Scrapeniec goed dat ik gebruikt heb. Bloemen, kant, doily en wondgaas maken de zak verder af....


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren tot het maken van een kaart en ik wens iedereen nog een fijn weekend! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal