Followers

maandag 17 september 2018

Reminder moodboard september - CraftAddiction Mixed media challenge


Goedendag allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag herinneren aan onze lopende CraftAddiction mixed media challenge - moodboard september in de speciaal aangemaakte groep CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling society. Kom vooral naar onze groep, wordt lid en doe gezellig mee aan onze maandelijkse challenges.


Elke 3e van de maand hebben wij een moodboard voor de challenge die je kan inspireren tot het maken van een mixed media creatie. Wat een moodboard is, lees je in onze Facebook groep. De september moodboardchallenge loopt van 3 t/m 30 september 2018. Laat je dus inspireren door de onderstaande foto en ga aan de hand hiervan fijn aan de slag. Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? 


 

Dan nu over naar mijn creatie. Dit keer heb ik een cadeau gemaakt voor mijn lieve vriendin Margreet en haar man Remco. Ze waren onlangs 12,5 jaar getrouwd en vond het leuk om dit vast te leggen in een mooie fotolijst. Ik heb me laten inspireren door het grijze houten delen als muur (behang), sleutels, maar ook weer de camera waar je foto's mee maakt en dan natuurlijk moet een foto in een fotolijst.

Als achterand heb ik het papier gebruikt van Stamperia - Clockwise. De lijst heb ik eerst ingesmeerd met een gelmedium en bewerkt met servetten om een crackelee effect te krijgen. Vervolgens heb ik zand gemixt met witte gesso en dat op de lijst gesmeerd, waardoor je een grovere stuuclaag krijgt. Ik heb muursteentjes van Dutch Doobadoo gebruikt erop. De tekst "Allways in my heart" is van onze nieuwe lijn Little Birdie. Die heb ik met embossingpoeder vintage grey bewerkt, net als het frame rondom de foto. Verder heb ik een klok en een swirl gemaakt met Creall lichtgewicht klei en deze op het lijstje geplakt. De bloemen zijn ook van Little Birdie Flowers. Ik heb de lijst nog extra bewerkt met Lindy's Sprays Creme Brulee, Gag me witha spoon Grey en Sandre Dee Sepia. Daarna wat powertex ballen large en medium aangebracht en dat samen met brons metalen bloemen en let eens op die prachtige zakhorloge en sleutel embellisment! De randen van de lijst heb ik afgewerkt met licht zilvergrijs mettalic Coosa Gilding Wax.
De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

1 opmerking:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal