Followers

maandag 3 september 2018

Moodboard september - CraftAddiction Mixed Media Challenge


Goedendag allemaal!

Na een lange tijd van afwezigheid door persoonlijke omstandigheden ben ik langzaamaan weer aan het opkrabbelen. Echt voor mij een nieuwe start en ik hoop jullie weer wat vaker te mogen inspireren met mijn creaties.

Vandaag start onze nieuwe CraftAddiction mixed media challenge - moodboard september in de speciaal aangemaakte groep CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling society. Kom vooral naar onze groep en wordt lid om mee te doen aan onze maandelijkse challenges.


Elke 3e van de maand hebben wij een moodboard voor de challenge die je kan inspireren tot het maken van een mixed media creatie. Wat een moodboard is, lees je in onze Facebook groep. De september moodboardchallenge loopt van 3 t/m 30 september 2018. Laat je dus inspireren door de onderstaande foto en ga aan de hand hiervan fijn aan de slag. Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? 


 

Dan nu over naar mijn creatie. Dit keer ben ik geïnspireerd door de letters van de typemachine, klokken, maar ook de oude foto's en daarom het woord: pictures of you. Het is een lay-out geworden in de vintage stijl. 
De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal