Followers

vrijdag 9 november 2012

Kerst/Winter Ornament


Goedemorgen allemaal,

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes op mijn sneeuwpop van afgelopen week! Superlief om te lezen! Ik blijf vandaag even heerlijk in de winterse sferen.... Vorige week op de Kreadoe ben ik langs geweest bij mijn DT-maatje Thea van Kreateja en zij verkocht haar prachtige patronen van haar nieuwste blog en toen ik dit ornament zag, wist ik gelijk hoe ik het ook wilde maken! Het is allemaal prima te maken vanaf een patroon en je kan alles uitknippen van een sjabloon.


Ik heb eindelijk mijn nieuwste Tilda's van de Christmas Story Collectie kunnen gebruiken en ben helemaal weg van Tilda met die grote bos bloemen, maar ook hangende Tilda hieronder kun je voor zoveel doeleinden gebruiken en haar heerlijk laten bungelen overal aan hihihi.


Ik heb gebruik gemaakt van een oudere collectie Maja papier God Jul en heerlijk in de grijs/rode tinten gebleven. Daarnaast veel stansen gebruikt, zoals: Cottage Cutz Icicle border, Marianne Design kerstboom, Doohickey's, Memory Box en natuurlijk heerlijk veel bloemen van Wild Orchid Craft. Ook de zilveren besjes van Magnolia kon ik nu eindelijk gebruiken. Als laatste op sommige punten wat sneeuw aangebracht en mijn Tilda's heb ik ingekleurd met mijn geliefde copic markers. 



De copic nummers zijn:
Huid: E000,00,01,RV21
Haar: E11,13,E25,27
Rood: R35,37,39
Grijs/zilver: N1, 3, 5
Bloemen: YG93,95,97, YR20,21,23, R81,83,85
Skibril B32,34,37

Hieronder zie je even een foto zoals het ornament nu nog in mijn hobbykamer hangt en zie je ook dat het uit drie delen bestaat:


Deelname challenges:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn winter/kerstornament vinden en wens jullie alvast een fijn weekend toe. Ik ga zo aan de studie verder want heb morgen weer examen....



41 opmerkingen:

  1. wauh super is die , ik heb hemook nu nog tijd vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Chantal! Wat zal dat gezellig staan in je kamer. Succes morgen, ik zal voor je duimen! Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Chantal ik vind het weer een geweldige creatie enne weer super ingekleurd!
    Suc6 met je examen.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww Chantal
    wat leuk zeg

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kersthanger. Die nieuwe Tilda´s zijn geweldig. Liefs,,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Chantal!!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wonderful, only wonderful!!

    Hugs from switzerland
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een beauty, die zal leuk staan in je kamer. Leuke magnoliaatjes en versieringen heb je er voor gebruikt.

    Groetjes en fijn weekend,
    Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Chantal, wat heb je dat super mooi gemaakt, geweldig!!!!
    Veel succes met de studie en morgen met je examen!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zeg!!!
    Echt heel erg leuk gemaakt, ziet er supers uit.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een plaatje van een kerstornament. Alles is even mooi en ook prachtig ingekleurd!! Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is challenging you.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kersthanger.
    Wat een leuke magnolia en super mooi gekleurd.
    Veel succes morgen met je examen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Chantal supermooi gedaan weer die kan wel in de boom bij mij hoor:)

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwwwww Chantal wat heb je dat schitterend mooi gemaakt. Supermooie kerstbal. En de tilda's, wat zijn ze weer geweldig mooi ingekleurd.!!!!. Morgen veel succes met je examen.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh my!! Chantal, these are so adorable, fabulous Christmas decorations, colouring and design. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh wat een gave kerstkaart, hanger!!
    Zo perfect ook weer afgewerkt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW....incredibly gorgeous and very creative!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,
    Wat een prachtig ornament, alle zijden even mooi. Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Chalenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,

    ik hoop dat je examen goed gegaan is?

    mooi hoor, is geen ramp om hem op te moeten hangen, mooi erg mooi!!!

    Creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow you really knocked my socks off with this one, stunning, thanks so much for joining us at MDUC this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow what a gorgeous ornament and fabulous colouring. Thank you so much for joining us at MDUC this week. Big Squeezes. Zoe xo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wowwwwww wat een schatjes en zo een leuk model zo super mooi het zijn plaatjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohh wowww Chantal,Wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Chantal

    Ik zag deze prachtige creatie op clubs en ben meteen je blog komen bezoeken en volger geworden. helemaal te gek zo mooi als je dit gemaakt hebt.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat kei en keigaaf, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit ziet er werkelijk beeldschoon uit Chantal!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow zo mooi gejleurd en zo gaaf gedaan !;) Ik ben gelijk volger geworden. ;)

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat jammer zeg dat ik deze niet gezien heb bij Thea, ik vind hem prachtig, heel veel succes met de challenge's liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende ornament, Chantal. Weer een mooie papierkeuze net als Tilda'tjes die je hiervoor gebruikt hebt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een supermooie kersthanger !!

    Lieve groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  31. OOOOOO Wat geweldig mooi en wat een gaaf ornament en zoveel moois te zien helemaal Super Chantal!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke hanger! Zo vrolijk met die kleurtjes, geweldig gedaan. Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kerstbal gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik zit door je hele blog te bladeren had me als volger opgegeven maar zie dat nooit terug bij mij in de blog maar jee wat staan hier geweldige mooie dingen in echt een inspiratie joh voor als je even in een dip zit, ik ga snel verder kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ADDOBBI FAVOLOSI.....BRAVISSIMA

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gorgeous ornament, Thank you for joining us at Midweek Magnolias with your gorgeous creation.
    Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. This fabulous I love the shape & all the images.

    Thankyou for also joining us girlies over at Midweek Magnolias, good luck sweetie.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat is dit mooi gedaan Chantal....echt een lust voor het oog. Je maakt wel meer mooie creaties vind ik.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal