Followers

maandag 12 november 2012

#44 Dutch Magnolia Lovers - Silent Night...



Hoi allemaal,

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers en dit keer heeft Thea de opdracht bedacht...

Challenge #44 luidt:
Back in time + Alles Mag, maar er moet wel een button/knoop op zitten! Let op: de stempels die je gebruikt, moeten dus minimaal 1 jaar oud zijn! Doe gezellig allemaal mee en kom ook eens op ons blog Dutch Magnolia Lovers kijken wat de andere designteamleden gemaakt hebben. Ze zijn werkelijk fantastisch en uiteenlopend inspirerend.

Ik heb maar weer eens een kerstkaart gemaakt en dit keer heb ik mijn gloednieuwe mal van Marianne Design gebruikt van het open boek. Ik heb als stempel de songtekst van Magnolia - Silent Night/Holy night erop gestempeld en heerlijk oud gemaakt. Het papier is van My Minds Eye Father Christmas van vorig jaar. Tilda with ribbon is uit de collectie van Sweet Christmas Dreams 2011.

De bloemen zijn wederom van Wild Orchid Craft en de bedel met arreslee heb ik weer gekocht bij mijn favoriete webwinkel voor bedels StampsScraps!  Uiteraard is mijn afdrukje weer ingekleurd met mijn copic markers en hieronder even een close-up en de nummers zoals altijd...


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en alvast een fijne week toegewenst!!


21 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Chantal
    leuk zo met het boekje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een prachtige creatie weer zeg

    Veel Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwwwww toppertje van een mooie kaart Chantal en die knoop hé staat er goed op hoor.! hahaha. Het boekwerk komt er heel mooi in uit. Super.!! Groetjes en een fijne dag Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs lieve kaart Chantal!! Heel erg leuk ook met het boek!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk is deze ook weer Cahantal. Je hebt het boek ook zo leuk gemaakt met die songtekst erin. Super!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een super gave kaart gemaakt Chantal!!! Heel mooi zo met het boek erbij.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, die mal van het boek herken ik niet, die is mooi gemaakt zeg. Ik heb de mal in mijn handen gedacht en vond er niets aan maar als ik dit zie, geweldig!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht Chantal.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan met het boek, super! Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een schitterende kaart Chantal, mooi papier heb je gebruikt en superleuke details!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje
    Wat een mooie mal heb je gebruikt.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart zeg. De kleuren zijn geweldig mooi en wat een leuk idee om die nieuwe mal zo te gebruiken. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooohhh wat weer een plaatje zeg!!! Die nieuwe mal van het boek is schitterend!! En wat heb je je stempel weer mooi ingekleurd, rood is zo'n moeilijke kleur vind ik....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt! Alles is weer zo mooi gedaan. Mooie MD stans heb je gebruikt! Ik ga ook weer eens een poging wagen....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOk deze kaart is weer een plaatje!!!!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een prachtig kaartje Chantal.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal