Followers

woensdag 7 november 2012

#49 CCWS - Happy Holidays


Goedemorgen allemaal,


Wat een lieve reacties heb ik ontvangen op mijn vorige kaarten waaronder mijn trapjes-easelkaart! Ik ging er gewoon helemaal van blozen zeg! Super bedankt allemaal! Ik vind het altijd een feestje om te lezen!

Vandaag start er weer een nieuwe wedstrijd bij Christmas Challenges with Sketches (CCWS) en dit keer is de sketch bedacht door Miranda. Ik heb deze kaart op basis van de sketch gemaakt. Ja, ik weet het.... ik moest even flink buiten mijn safety zone denken met deze sneeuwpopdigi en is heel anders dan jullie van mij gewend zijn hihihihi, maar toch vind ik mijn kaartje heel lief en leuk geworden met mr. Frosty op de kaart!  De sponsor van deze challenge is Delicious Doodles en wij kregen deze stempel dan ook digitaal opgestuurd om mee te werken.


Je kan een hele mooie prijs winnen, dus doe vooral gezellig mee! Kom vooral even kijken op het blog van CCWS wat de andere designers voor moois hiermee hebben gemaakt!

Gebruikte materialen:
Papier: Bazzill cardstock kraft en wit, Bo Bunny Snowfall
Stempel: Delicious Doodles
Dies: Memory Box sneeuwsterswirl, Magnolia sneeuwster
Embellies: kant, touw, sneeuwpopbedel, WOC-bloemen, parels, liquid applique
Inkt: distress inkt walnut stain en copic markers. Ik heb de volgende nummers gebruikt:

Sneeuwpop: E40,41,blender 0
Blauw: B93,95,97
Creme/camel: E51,53,55
Achtergrond: B0000,000,00

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en tot de volgende keer weer!



36 opmerkingen:

  1. Nou het is je prima gelukt Chantal jeetje wat een mooi papier dit heeft al op zich niet zoveel opsmuk meer nodig maar met die leuke sneeuwpop is het een prachtige kaart geworden ook de snowfall is erg leuk !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty! I love it :O) Hugs! Leah Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is een schatje. Leuk juist om iets anders te gebruiken dan je normaal gewend bent. Doe ik zelf niet vaak, maar als het dan toch mooi wordt ben je wel extra trots op het eindresultaat.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,

    idd een hele andere dan we van je gewend zijn! Maar heel leuk!
    Wat een schatje is dit sneeuwmannetje, hihi. Je hebt er weer een hele mooie kaart van gemaakt!

    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Chantal ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart weer, mooi met die tags!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergave kaart! Mooi papier, en de digi is idd even wat anders dan gewend maar prachtig en past helemaal bij het thema! Supermooie kaar!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart weer zeg, en inderdaad heel mooi papier! Supers zo alles weer bij elkaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Chantal
    leuk die labels in de hoek

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toppertje Chantal!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ahhhh wat een schatje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal, heel wat anders dan wat ik van je bent gewend,maar supers.!!! mooi passend papier heb je gebruikt. Groetjes en tot straks. Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Chantal.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een schitterende kaart ,ook al is hij zonder Magnolia stempel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,
    Super leuk je kaart !!!!
    Wat een prachtig papier hé,ik was gisteren bij mijn hobbywinkel en daar was dit papier net binnengekomen,ik heb het niet gekocht,eerst het oude papier opmaken,maarja,als ik jou creatie zie !!!!!!!!!!!!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart weer Chantal, supergaaf papier zeg!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, Chantal. Mooi papier en zo'n schattige sneeuwpop en super gekleurd. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Chantal, mooi papier heb je gebruikt! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Chantal, super mooi gedaan en echt "outside the box" voor je, maar parchtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk kaartje,hoor!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwwww wat een geweldig mooi kaartje weer Chantal!!!! Wat een leuke digi ook!! Ik heb de sketch weer uitgeprint en ga weer meedoen, leuk!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje weer Chantal, super met dit papier.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is super leuk geworden Chantal.
    Prachtig papier is dit toch.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi kaartje Chantal ook mooie kleuren gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt weer een prachtig kaartje, Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. erg leuk kaartje, mooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje meis, vind hem superleuk
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. So cute Chantal, love the colours you've used. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, dit is echt mijn favoriete kleurencombinatie. Wat een prachtig kaartje! Liefs, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. BELLISSIMA LA TUA CARD....ADORABILI LE TARGHETTE

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  33. A gorgeous card Chantal, love the colourscheme and all the lovely details!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal