Followers

dinsdag 13 november 2012

GDT ScrapCardschallenge #38 - Colour + photo inspiration


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een kaart laten zien die ik heb gemaakt als gastdesigner bij Scrapcardschallenge. Daar had ik gewonnen met mijn kersthuisje en daarom mag ik voor twee keer bij deze blog als gastdesigner een kaart laten zien. Dat vind ik natuurlijk een eer en zei dan ook graag ja op deze vraag en opdracht.

Hun challenge nummer 38 luidt: laat je inspireren door deze foto en het kleurenpalet en maak hiervan een kaart. Kijk vooral ook eens op het blog van ScrapCardschallenge wat de designleden voor moois gemaakt hebben!

Inline afbeelding 1

Bij deze kaart heb ik gewerkt met verschillende lijnen van Magnolia-designpapier en ook van oudere jaren, maar toch wel leuk om te zien dat je dit kan combineren. Mijn sketch is vrij simpel gebleven, omdat ik juist de afbeelding eruit wilde laten springen... Ik ben ook weer eens met mijn airbrush aan de gang geweest en heb daarmee de wolken gemaakt en ook heb ik getracht zelf gras te maken met mijn copic markers. De bloemen zijn natuurlijk weer van Wild Orchid Craft en de bedeltjes zijn van mijn geliefde webwinkel Stampsscraps.

Hieronder even een close-up van de afbeelding en natuurlijk weer mijn copic nummers:


Deelname challenges:
Marvelous Magnolia Challenge - Pearls & lace
Lovely Hanglar or sweet Magnolia challenge - Dies and/or punches
Stempel Magie Challenge - Wimpel/pannant

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en ik wens jullie allen nog een fijne dag!


28 opmerkingen:

  1. och wat is dit gaaf zeg schitterend.................

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal , ik wil je bedanken voor je altijd spontane en super snelle reacties op mijn blog !! Zo lief van je. Ik zou willen dat ik meer tijd had .... Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn !! Je kaart is prachtig. Gaaf dat je de airbrush hebt en ook je gras is goed gelukt. Een plaatje !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwww Chantal, wat een prachtg kaartje geweldig leuk die combinatie van stempels en die kleuren...heel mooi

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is echt mooi zeg!

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je je kaart weer prachtig gemaakt!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal,
    Wat een schitterende kaart weer, mooie kleuren en ook je vorige kaarten die ik even gemist heb zijn prachtig.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, supermooi, prachtige kleurencombi !! Het is weer een toppertje meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaartje ziet er super mooi uit.
    Heel mooi die bloemen in de hoek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohhhh wat een bjoetie!! Wat een heerlijk zomers kaartje, super, wordt je helemaal vrolijk van met die grijze saaie weer..... LOL

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje meis, super!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig geheel!
    niks meer aan doen!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw een te gekke kaart. Zo mooi zucht....


    Lieve groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer een schitterende kaart meid! Prachtig die kleuren!
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje
    En super mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje Chantal.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart Chantal en wat heb je hem mooi ingekleurd toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwwwwww toppertje van de bovenste klasse Chantal en je gras is heel goed gelukt. Super mooie kaart heb je gemaakt. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alweer zo'n schitterende kaart Chantal, echt prachtig. Het lukt met niet altijd om op alles te reageren wat je maakt maar ik vind het het allemaal geweldig.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat weer een schitterende kaart! Mooie stempels en kleuren!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a beautiful scene you have created, gives me summer feeling! Awesome coloring too!
    Have a nice week!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a great scene you created!!!! Love the charm and gorgeous flowers! Thanks for joining us this week at Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje Chantal, mooie kleurtjes en weer supergave details! Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal