Followers

zaterdag 17 november 2012

Een winters jasje op mijn blog!

Hallo lieve allemaal,

Vandaag even geen kaart... Ben wel op de achtergrond bezig met een aantal opdrachten, maar die kan ik jullie nog niet laten zien... Wel wil ik jullie heel graag laten kennismaken met mijn nieuwe blog lay-out!!! Ik wilde nl. even helemaal in de winterse sferen komen....

Ik heb Sieta gevraagd of zij weer voor mij een mooie lay-out wilde maken met mijn zelf ingekleurde Tilda's.... Sieta: nogmaals heel veel dank voor al je werk en ik vind het resultaat weer helemaal geweldig!!!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn winterse jas vinden.... Tot snel allemaal en alvast allemaal een fijn (Sinterklaas) weekend! Ik ga zo naar de intocht met mijn dochter...


22 opmerkingen:

  1. Mooie layout hoor !!
    Ik kom al helemaal in de winterse stemming. Hier is het weer ook nog eens grauw en grijs, dus dat werkt al goed mee LOL.
    Snel maar weer naar mijn hobbyzolder om wat kaartjes te maken...

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig winter jasje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww krijg het er koud van heel mooi en dat maak jij helemaal zelf.heel knap.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww wat super mooi zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww dat ziet er geweldig uit zeg

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n nieuwe jas, ziet er fantastisch uit hoor.

    Geniet van het weekend.
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja je bloglayout is werkelijk helemaal super!! Echt een winters sfeertje!
    Jij heel erg bedankt voor je geweldige verjaardagskaart!! Lief van je.
    Groetjes en een fijn weekend.
    Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige layout.
    Ik denk dat ik Sieta ook maar eens mail !!!!
    Komplimenten voor haar ook.

    Groeten WIL
    ps was het leuk bij de Sint ????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi jasje Chantal!
    Zou ik ook wel willen, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoals ik gisteren al schreef, hij is super. Wat een hele mooie layout. !!

    En was het gezellig bij de intocht van Sinterklaas? fijn weekend, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende jas hoor Chantal, helemaal in wintersfeer.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeeeel gaaf, ik vind trouwens jouw sokken uit tvorige berichtje ook erg leuk, daar had ik geloof ik niet op gereageerd.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergave lay-out Chantal!
    Echt heel mooi!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig ziet je nieuwe blog eruit kom al een beetje in winterse sferen.
    Ook je kerstsokkenslinger erg mooi is tie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende Lay out Chantal, heerlijk winters. Ook je kerstsokken vind ik supermooi.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er mooi uit hoor, complimenten ook voor Sieta.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige blog layout! En wat heb je die afdrukjes weer schitterend gekleurd!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I like your fantastic headline !!
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende blog lo, echt heerlijk winters, je sokken hieronder zijn ook stuk voor stuk prachtig liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal