Followers

woensdag 21 november 2012

CCWS #51 Tis the season to be JOLLY


Hoi allemaal,

Het is even stil geweest rondom mijn bloggie, maar allereerst weer heel hartelijk dank voor jullie overweldigende reacties op mijn kerstsok zeg en mijn nieuwe blog lay-out!!! Ongelooflijk lief!


Vandaag start er weer een nieuwe wedstrijd bij Christmas Challenges with Sketches (CCWS) en dit keer is de sketch bedacht door Nicolet. Ik heb deze kaart op basis van de sketch gemaakt. Wederom is dit weer eens een andere stempel dan dat jullie van mij gewend zijn, maar ik vind dit toch wel een supervrolijk kaartje geworden. De sponsor van deze challenge is Alota Rubberstamps en wij kregen deze stempel dan ook digitaal opgestuurd om mee te werken.


Je kan een hele mooie prijs winnen, dus doe vooral gezellig mee! Kom vooral even kijken op het blog van CCWS wat de andere designers voor moois hiermee hebben gemaakt!

Gebruikte materialen:
Stempel: Alota Rubber Stamp
Dies: Memory Box sterren, Magnolia sneeuwster en bladswirl
Embellies: WOC-bloemen, parels
Inkt: distress inkt walnut stain en copic markers. Ik heb de volgende nummers gebruikt:

Donkerblauw: B63,66,69
Lichtblauw en achtergrond: B60,21,41
Rood: E04,07,R39

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en tot de volgende keer weer!


32 opmerkingen:

  1. Werkelijk een prachtig kaartje weer, Chantal :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ....tralalalala lalala...wat een superzzzz kaartje weer en zoals altijd schitterend ingekleurd. Knuf, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is superleuk!
    Mooie kleuren en wat heb je de digi gaaf ingekleurd!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een supergaaf kaartje weer gemaakt en die sterren die je hebt gebruikt vind ik schitterend!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend mooi Chantal .
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,

    dank je wel voor je lieve berichtje op mijn bloggie weer meis! Je kaartje is weer super hé! En wat een grappig afdrukje. Heel leuk.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart,ziet er echt af uit,alles klopt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje, geweldig die stempel

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartje
    En hele mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje, mooie kleuren bij elkaar!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, geweldig papier en wat een mooie kleuren!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw hij is weer mooi Chantal.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwie schitterende kerstkaart weer Chantal en je blog layout, jammie!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Chantal!! Mooi papier en stempel! Toppie hoor!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Chantal.
    Ook een erg leuke stempel.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een super vrolijk kaartje weer chantal, erg leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is superleuk Chantal!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje!!! Leuk stempeltje zeg!!! Mooie sketch ook, ik ga weer proberen mee te doen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, prachtig Chantal! De kleuren springen van mijn scherm af, heel mooi. Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende Chantal, prachtig gedaan en ik ben weg van je blauwe kleur op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé hé eindelijk een berichtje van mij, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Chantal ook al is het niet me digi maar heel mooi ingekleurd. Fijne dag, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg mooi kaartje, Chantal. Prachtige frisse kleuren en ook supermooi gekleurd. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow Chantal, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow Chantal, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super weer Chantal, gaaf hoe je sketch hebt uitgewerkt! Liefs, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook ik ben niet altijd op mijn blog zou wel willen maar ik heb het soms te druk met mijn werk en mantelzorg voor mijn ouders. Dus heb ik ook een weer kaarten van je gemist. Deze is echt heel leuk maar ik zie meer leuke kaarten op je blog. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een grappige afbeelding is dit,wordt je zomaar vrolijk van.Erg mooi gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super card Chantal, love the image. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal