Followers

donderdag 22 november 2012

Wishing you a Magical Birthday!



Goedemorgen allemaal,

Gisteren was het mijn laatste keer om een kaartje te laten zien op het Copic Marker Benelux blog. Mijn half jaar als designer zit er op en goh wat is de tijd snel gegaan! Ik heb het enorm naar mijn zin gehad en heb heel veel geleerd! Ook hier wil ik graag mijn collega Designteamleden bedanken voor het prachtige jaar!

Nu dan over naar mijn kaart en dit keer heb ik het eens over een heel andere boeg gegooid en een (digi)stempel van Cuddly Buddly gebruikt en deze heet Toby Tumble Special Friends.

Ik heb gebruik gemaakt van Cardstock en het designpapier van Maja - Walking the forest en uitermate geschikt voor dit herfstkaartje.... Ik heb de stempel ingekleurd en daarna gemaskerd om vervolgens de achtergrond te airbrushen om wolken te creƫeren. De afbeelding heb ik uiteindelijk in de Nestabilitie geplakt voor een mooie sierrand.

De bloemen zijn van Wild Orchid Craft en de bladstans is van Magnolia. De vlinders zijn van Nellie Snellen en daarop heb ik ook wat parelpen gedaan. De tekststempel is van Lily of the Valley. Uiteindelijk heb ik wat lint uit eigen voorraard gespannen en daarover heen wat touw en natuurlijk een bedeltje van ook een zonnebloem. Mijn afdrukje heb ik ingekleurd met de copic markers en hieronder een close-up en de kleurnummers die ik gebruikt heb:


Toby: E31,33,35,37
Paddestoel: E41, 42, 43, 44
Zonnebloem: YR21, 23, 24, E35, 37
Truitje: B91, 93, 95, YR14,E97
Vlinder: B91,93,95, Y21
Blad en gras: YG93,95,97
Achtergrond airbrush: B01

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer mooi vinden en dat ik jullie hiermee heb mogen inspireren!


24 opmerkingen:

  1. Wauwwwwwwwww Chantal wat een hele mooie topper van een kaart heb je gemaakt. Super mooi uitgevoerd en je kleuren. toppie meis.Een fijne dag, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje! Leuk die lucht met die wolken, nog nooit zo gezien.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is jammer he aan alles komt een eind.
    Maar het is wel weer een super mooie kaart geworden.
    Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer, lief afdrukje ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om in jou taaltje te spreken, sodeknetters!!!hihi, wat een geweldig mooie kaart!!
    Ik zou willen dat je m'n buurvrouw was zodat ik heel veel kon leren, hihi. Wat een prachtkleuren heb je gebruikt. Heel mooi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, schitterende stempel en geweldig gekleurd!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahhh wat is het toch weer een schatje, schitterend !! knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohhh Chantal, het is weer een plaatje hoor, wat mooi!!!! Wat een ontzettend lief afdrukje en weer zo super mooi ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Chantal.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal

    Wat hebb je weer een beaty van een kaart gemaakt top meis en zo mooi ingekleurd

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk kaartje heb je weer gemaakt! Zo lekker vrolijk!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Chantal wat weer een schitterende kaart, hij spettert hier gewoon van mijn scherm af, gaaaf!!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,
    Wat een lief stempeltje,die super gaaf is ingekleurd.
    Het is weer een prachtkaart geworden.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig kaartje met Toby Chantal, mooi gemaakt.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh Wat een schatje Chantal!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Chantal,
    Het is weer een geweldig mooie kaart.
    Prachtige combinatie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal , ik vind hem prachtig !! leuk om eens een andere stempel te zien. En wat heb je weer prachtig ingekleurd met de Copics. En dat airbrushen is toch ook wel ERG mooi .... Fijn weekend !! liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kaart Chantal schitterend gekleurd !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Chantal. Wat kan ij toch geweldig mooi kleuren! De digi is ook heel grappig en de lucht heb he helemaal super gedaan! Fijn weekend nog!

    groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. M'n toetsenbord slaat geloof ik letters over ij = jij en he = je. Of ik wil te snel typen, dat kan ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal, wat een geweldig kaartje weer,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. chantal,
    bezocht voor de eerste keer je blog
    wat een mooie kaarten, ik zie nu al dat ik veel inspiratie van je zal opdoen
    malika

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal