Followers

zaterdag 28 januari 2012

Clean & simple Snoesje


Hoi allemaal,

Vandaag show ik jullie een voor mij wat "clean & simple" kaartje. Ik moet ook zeggen dat een andere stempel voor mij ook best even wat lastiger was dan wat ik normaal maak. Jullie zullen deze kaart dan ook anders vinden dan mijn normaliter kaarten hi hi hi. Bij kinderkaarten wil ik ook niet gelijk met bloemetjes aan komen zetten... Het zijn dus wat knopen geworden dit keer... Toch vind ik mijn kaartje best grappig en vrolijk en blijkt dat ik ook eens zonder mijn lint, bloemen en swirls kan werken ha ha ha.

Deelname challenges:
Sunday Sketch & Stamp: sketch 90
Elke kaart een feestje: uitdaging 99

Gebruikte materialen:
Papier: Bazzill cardstock, My Minds Eye Happy Go Lucky
Ponsen: Martha Stewart
Stansen: Nestabilitie oval, scalop oval, inverted scalop circle, circle
Overig: knoopjes, scrappersfloss, parelpen, glitterlijm
Inkt: Walnut Stain distress inkt, copic markers (helaas ben ik mijn briefje kwijt, maar volgens mij waren het de volgende nummers:
Huid: E000,00,01
Haar: E21,23,25
Blauw: E93,95,97
Paars: V01,12,15
Groen: YG05,03,01

Fijne avond nog en tot een volgende keer! Ik ga weer lekker verder aan de freubel!

Lieve groetjes, Chantal

30 opmerkingen:

  1. super leuk meis, leuke kleuren liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal

    Niks mis mee hoor met zo,n kaartje ik vind het een superkaartje weer geworden en en je kleurtjes springen er weer helemaaluit

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,
    een heeeele leuke kinderkaart! Zeker heel anders dan wat we gewend zijn maar wel eens iets anders. En dat is ook leuk.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een heel ander kaartje dan we van je gewend zijn maar, er ontbreekt de kaart aan niets hoor, prachtig die vrolijke kleuren en een hele leuke stempel heb je gebruikt

    Groetjessss Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig. Die kleuren zijn echt mijn smaak en ook die eenvoud...maakt het echt mooi.
    Superkaartje gewoon!

    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke vrolijke kaart hoor!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal niet verkeerd hoor deze kaart.Ik vind hem super leuk. Een echte jongenskaart,die houden niet van al die frutsels.
    Succes en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeker een hele andere kaart, ik dacht het gelijk, maar het is wel een hele leuke kinderkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die is leuk geworden........en echte jongenkaart!!!!!
    De kleurencombi is ook erg mooi.
    Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk kaartje Chantal! Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart Chantal groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel lief kaartje is het geworden.
    Bedankt dat je meedoet aan de challenge bij EKEF.

    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekker vrolijk kaartje Chantal! Leuke kleurtjes weer.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje heb je gemaakt Chantal
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goeiemorgen Chantal,het is wel een stoere jongenskaart geworden en wat een prachtige kleuren en de bloemen mis je niet op de kaart. super juist zo.
    Groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk kaartje Chantal.
    Lekkere stoere digi is het ook.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergave kaart Chantal. Mooie kleuren gebruikt en een gave stempel!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fab card, I love the image!
    Thanks for joining us at Sunday Sketch & Stamp! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hartstikke leuke kaart Chantal.
    Leuk met die knopen,zeker voor een jongen

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige stempel en erg mooi ingekleurd! Leuke vrolijke kaart!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Chantal,

    Ik vind je jongenskaart helemaal geslaagd, heel leuk met die knoopjes. Knap.

    Groetjes en nog een fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een clean en simple kaart maken is voor mij ook altijd lastig hihi, maar jij hebt dit schitterend gemaakt Chantal. Prachtig, toepasselijk poezenpapier bij het stempeltje gezocht, prachtig geheel hoor, ondanks het clean & simple. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat heb je toch weer een mooie kleuren gebruikt
    ik vind hem erg leuk geworden.

    groetjes maril

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het een super stoere jongenskaart geworden Chantal, niks mis mee hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een superleuk kaartje geworden Chantal, niks mis mee hoor.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wel anders, maar niet minder mooi hoor! Heel leuk gedaan!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gezellig en leuk dat je meedoet aan de kleurenchallenge van Elke Kaart Een Feestje met dit vrolijke kaartje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldig kaartje!!! Super stoer!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kinderkaart: superleuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een stoere kaart is dat geworden.
    Dank je wel voor het meedoen met EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal