Followers

vrijdag 27 januari 2012

Hartelijk gefeliciteerd


Goedemiddag lieve blogdinnen,

Hier ben ik weer met een kaartje en dit keer in het groen/blauw. Mijn vriendin en ik hebben vorige week eens geoefend met de plooitjes van Tilda's jurk, wat een workshop was in de Kerstmagnolia Ink. Het was wel even oefenen en pas mijn tweede Tilda vond ik mooi genoeg om er een kaartje mee te maken en dat is dit kaartje geworden.

Ik heb Maja Designpapier gebruikt - Life in the Country en natuurlijk kan er weer een strik niet ontbreken. Ik hoorde laatst mijn vriendin zeggen dat dit wel een "handtekening" is van mij, terwijl het mij eigenlijk niet zo was opgevallen. Maar inderdaad, ik heb wel vaak lint of kant op mijn kaart hi hi hi.

Deelname challenges:
Nederlandse Kaarten uitdaging - uitdaging 11 sketch
Magnoliacardschallenge - challenge 9 verjaardagskaart

Gebruikte materialen:
Papier: Bazzill cardstock, Maja Design Papier Life in the country
Stempels: Tilda with a present, tekststempel Marianne Design
Dies: Magnolia Swirl, Magnolia Heartswirl, Nestabilities
Overig: Wild Orchid Craft bloemen, parelpen, brad, lint
Inkt: distress inkt walnut Stain, copic markers en voor de nummers weer een close-up van mijn stempel:


Hopelijk tot snel weer en ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Lieve groetjes, Chantal

40 opmerkingen:

  1. OOh wat een plaatje is dit weer Chantal!!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaartmet een prachtig ingekleurd Tildaatje!!

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Chantal en die plooitjes zijn heel goed gelukt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhh, how totally precious! Your Tilda is colored magnificently....beautiful folds!
    Love the gorgeous papers and luscious flowers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, Chantal.
    Prachtige kleuren ook.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf chantal , komt helemaal tot leven zo heel mooi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal,

    Ik was al vol spanning aan het wachten op een nieuwe kaart van jou !
    Schitterend meisje en ooooh die plooitjes magnifiek ... Ik heb het ook zien staan in magnolia ink maar Chantal ik zal nog veeeel moeten oefenen .... Knap gedaan hoor !

    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heb je dit weer super gedaan!
    Wat is Tilda gaaf ingekleurd! Super die plooitjes, dat krijg ik nog niet voor elkaar....
    Leuk dat je weer meedoet met de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer prachtig uit.
    Mooie kleuren, details en eruggg mooi ingekleurd.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. De kleuren passen perfect bij elkaar en jemig, die plooien van haar jurkje, je hebt het écht in je vingers. Super hoor!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieffie Chantal, leuk hoe je alles bij elkaar gezocht hebt, het is een schitterend geheel. Heel veel succes bij de challenges. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw chantal wat een super mooie plooitjes!! Geweldig lijkt net echte stof! en verder is de kaart natuurlijk ook een leuk geheel!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Chantal wat weer een keigaaf kaartje ;-) enne je plooitjes zijn goed gelukt meid!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    wat een lieverdje weer! Leuke kleuren ook.
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAuwwwwww Chantal ,deze is wel zoooooo mooi gekleurd,wat een mooie plooien. Schitterend wat mooi allemaal. Lieve groetjes en een heel fijn weekend. Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal

    Meis wat een prachtkaart en zo mooi ingekleurd je plooien zijn heel mooi gelukt top hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is prachtig en prima ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een prachtige kaart!
    Wat heb je de plooien schitterend mooi ingekleurd!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,
    Je kaart is prachtig!! Mooi van kleur en de plooien in het jurkje zijn hardstikke goed gelukt!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is prachtig hoor,heel goed gelukt moet ik zeggen,daar kun je best trots op zijn.Het kaartje is in zijn geheel super schattig.
    Fijn weekend

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nou chantal
    het is je prachtig gelukt hoor dat inkleuren.
    ik moet nog heel veel oefenen, maar binnenkort naar een workshop

    groetjes maril

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie kaart chantal en wat zijn die plooien mooi geworden, wat lijkt me dat moeilijk.
    Toppie kaartje weer
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Chantal! Die plooitjes zijn je prima gelukt.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou Chantal, het is weer een plaatje hoor!!!!! Geweldige kaart met geweldige kleuren!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waaauww wat een leuk kaartje! Je heb het plaatje erg mooi ingekleurd, zelf heb ik vandaag een aantal copic's gekocht, ben benieuwd zal vast even oefenen zijn het kleuren!!

    Groetjes, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldig kaartje weer.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,
    Wat mooi gedaan, je plooitjes !!!!
    Samen met het mooie papier een prachtig geheel.
    Groeten
    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje, mooi hoor, die plooitjes in haar jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat weer een prachtige kaart heb je gemaakt. en je hebt prachtig ingekleurd, die plooien zijn super.Leuk dat je weer mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig kaartje zeg!! Die plooien zijn super gelukt!!! Wat zijn ze mooi! Ook toevallig, ik heb vandaag ook een kaartje zitten maken met dit papier, je ziet het tzt wel op mijn blog.

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw Chantal wat heb je deze Tilda schitterend gekleurd!
    Je kaart ziet er zoals altijd weer geweldig uit, leuk dat je weer meedoet bij Magnolia Card challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Chantal,

    wat een prachtige kaart heb je er van gemaakt
    en zo perfect ingekleurd...knap hoor
    groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Chantal

    Ze is inderdaad heel mooi geworden en dat al bij je tweede tilda het is net of ze leeft

    Fijn weekend en groetjess Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dit is een schitterende kaart Chantal!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fantastische kaart hoor Chantal, een echte lieverd en prachtige kleuren, en die plooien super!!!!!
    Ik heb ook wat copics gekocht, en druk aan het oefenen.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ook zo'n mooie kaart groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Geweldig ingekleurd!!! Supersss. Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi kaartje heb je gemaakt en je hebt een geweldige kleur techniek!!
    Leuk dat je weer meedoet met de NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hartstikke leuk toch, zo'n strik als handtekening? Ik vind hem weer erg mooi!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind het een pareltje van een kaart!! Heel mooi in blauw en groen!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal