Followers

maandag 30 januari 2012

Made with love...


Dag lieve blogdinnen,

Hier ben ik al weer met een kaartje dit weekend. Deze kaart is een zogenoemde schudkaart geworden en heb als schudmateriaal rode en zilveren hartjes gebruikt. Het is nog een verrassing voor wie dit kaartje is, maar kan jullie wel zeggen dat ik deze speciaal voor een blogdinnetje gemaakt heb....

Ik heb mij weer heerlijk uitgeleefd met lint, kant (zie je alleen niet meer zo goed...), mijn favoriete swirls, maar ook dit keer eens niet zoveel gemat als wat ik normaal doe. Anders vond ik de kaart gewoonweg te dik worden... Ook heb ik embossingfolder met hartjes gebruikt op het mica. Als je goed kijkt, zie je ook hartjes op het doorzichtige dus... Ik vond het wel een leuk effect geven, maar zie je niet zo goed op de foto... En last, but not least: ik heb Tilda eens zwart haar gegeven! Vond ik best even een uitdaging!

Deelname challenges:
Magnolia-licious Challenge blog - January inspiration
Anything Goes Challenge blog - To the one I love
Simon Says Stamp Challenge - Anything goes
Simply Create Too - Love is in the air
Saturday Challenge - Ribbons
Simply Magnolia - Hearts & Love 
Sentimental Sundays - Dry Embossing (I embossed the mica of the shaker card with hearts)
Creatalicious Challenges - Love
The Dutch Magnolia Chickies Challenge - bloemen en knopen (knoopjes op de jurk van Tilda...)

Gebruikte materialen:
Papier: Bazzill cardstock, My Minds Eye Lost & Found Union Square
Stempels: Magnolia Sweet Crazy Love collection Tilda with wrapped heart, magnolia tekststempel Made wit love
Dies: Nestabilities square scaloped, square, Magnolia heart swirl, Magnolia swirl
Embossing: Embossingfolder hearts
Overig: Wild Orchid Craft bloemen en roosjes, lint, kant, charms, metal corner, brad, parelpen, plakparels, schudmateriaal zilveren en rode hartjes
Inkt: distress inkt walnut stain, antique linen, copicmarkers en voor de nummers hieronder een close-up:


De foto's van Tilda met hart lijken wat onscherp, maar dat komt door dat mica wat ervoor zit. Scherper dan dit heb ik het helaas niet kunnen krijgen, maar hoop dat jullie toch een idee hebben.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en één gelukkige blogdinnetje zal deze kaart binnenkort in haar bus verwachten, maar tsja... wie zal het zijn? hi hi hi

Lieve groetjes, Chantal

41 opmerkingen:

  1. OOOOOOOOOOOO Tal, die is gaaf!!
    De gene die deze krijgt .............krijgt echt een beauty!!!!
    Hele dikke knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen Chantal, meid wat een beauty van een kaart heb je gemaakt,en ik zie heel duidelijk je geemboste hartjes .SUPER.!!Alles is wel zooooooo mooi gekleurd een schitterend schudkaart en je blogvriendin zal er wel heel blij zijn om zo'n mooie kaart te krijgen.Een hele fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwww die is mooiiiiiii wat een beauty en zo mooi die kleuren rood een toppertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is absolutely stunning. Thanks for joining us at Simply Magnolia this week, hugs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is echt super geworden
    erg leuk met die hartjes zo.

    groetjes maril

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Erg leuk zo'n schudkaartje met hartjes. Prachtig.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is ie gaaf!
    Het is een schatje.
    Je blogdinnetje zal vast en zeker verrast zijn.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Chantal!! Alles is mooi aan de kaart en prachtig gekleurd!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,
    wat een mooie kaart! Degene wie deze kaart krijgt zal er erg blij mee zijn. Vroeger heb ik ook een schudkaart gemaakt maar ik weet niet meer wat ik tussen de mica en de kaart heb gedaan om het te verhogen.
    Kun je me de tip geven hoe je dat doet? Ik ga in ieder geval van de week een keertje extra m'n brievenbus checken, dat snap je wel, hihi.
    Fijne dag vandaag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Chantal, ik weet zeker dat ik hem niet krijg, maar het is een plaatje geworden. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje!!!! Mooi stempeltje vind ik dat! Mooi zo in het rood met zwart!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart met een prachtige stempel!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Chantal, en mooi papier heb je gebruikt.
    Leuk dat je weer meedoet bij Simply Magnolia, en succes met de andere challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Chantal,

    Woooow Chantal wat een kanjer van een kaart ! Schitterend meid. En ja de hartjes zijn duidelijk zichtbaar op het micca ! Prachtig !

    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wow this really is one,gorgeous card such beautiful detail bless you for playing at Creatalicious this month hugs Cheryl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je een super mooie kaart gemaakt Chantal!
    Leuke afbeelding en geweldige kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieffie Chantal!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gewoonweg een pareltje: Tilda prachtig gekleurd, leuk idee met de geëmboste mica en prachtig dp!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw zeg, ik geloof dat k ff n doekje moet pakken. hihihi ff kwijl afvegen hoor.
    T is echt n bjoetie. Ik ben ook reuze benieuwd naar je sol kaart.
    Je blog vriendinnetje zal hier zeker super blij mee zijn hoor. Ennuh wat n leuke charm heb je gebruikt he hihihi

    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje, Chantal.
    Leuk verzonnen die hartjes op dat mica.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart zeg ,mooi van kleur en mooi afgewerkt
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat weer een schitterende kaart Chantal, hele mooie kleuren en een top geheel!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg leuk!!! Wat een mooie kleuren en mooie details. Super gemaakt.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Chantal! Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een superkaart heb je gemaakt chantal helemaal leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. a gorgeous creation and lovely use of the ribbon, thank you so much for sharing your lovely work with us at the Secret Crafter Saturday Challenge
    Hugs Kate xx
    ps I have candy if you are interested :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. beautiful card i love the colours together and the embossed hearts look fab thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een ontzettend leuke kaart! En Tilda met zwart haar is zeker voor herhaling vatbaar denk ik zo :) Leuk ook met dat mica!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Chantal: Great card! Glad you joined us for our "Love is in the Air" Challenge at Simply Create Too.

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow wow! What an utterly stunning card. So much detail- gorgeous colouring, beautiful colour combo and the details are stunning!! Thanks for joining us at Anything Goes, hope to see you again soon! x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauzers, wat een schitterend kaartje zeg ! Prachtig ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Chantal

    Nou wie dit blogvriendinnetje is mag zich gelukkig prijzen, want het is een plaatje schitterend

    Groetjessssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel erg lief kaartje! Ik ben je gaan volgen! Ik heb sinds 2 dagen ook zelf een blog. Hopelijk wil je mij ook volgen.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je kaart is prachtig geworden,je zal je vriendin er zeker blij mee maken.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi Chantal,
    This looks fabulous. Tilda is gorgeous & I love the shaker style & yummy papers. Thanks for joining us at Secret Crafter's Saturday Challenge this week.
    Hugs,
    Andie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow this is Just beautiful, love the colours, in fact I love everything about this, thanks for sharing with us at Anything goes, hope to see you again, Gaynor DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful card, very creative with the embossing!! Thanks so much for joining us this week at Sentimental Sundays!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow! your card is stunning! love the red and black together! thanks for joining us at Magnolia-licious challenge! hugs, Jane xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal