Followers

zaterdag 16 april 2016

Time for Magnolia Challenge #121 Pastel colours


Hoi allemaal,

Hier ben ik weer eens met een Magnoliakaartje, want vandaag is onze nieuwe challenge van start gegaan bij Time for Magnolia Challenge. Dit keer luidt het thema: Pasteltinten! Nou dat is toch zeker goed te doen? Kom vooral een kijkje nemen op ons blog om te zien wat de andere DT-dames gemaakt hebben en doe gezellig mee!



Ik heb Daffodil Tilda uit de Spring Fever collectie 2016 ingekleurd met mijn copic markers. Het papier is van Pion Design - A Day in May. Groen doe ik niet vaak, maar toch vind ik het ook wel mooi geworden hihihihi. Verder heb ik een framemal van Noor! Design gebruikt en de tekst Carpe Diem is ook van Noor! Design. De blaadjesstans is van de Vintage Doohickey Kit van Magnolia.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en wens iedereen nog een fijne avond!


5 opmerkingen:

  1. Schitterend...love it!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is fabulous Chantal. Tilda is adorable and yet again so much gorgeousness to feast the eyes on.
    Enjoy the rest of your weekend.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een beauty Chantal, lieve kleurtjes en weer zo mooi gekleurd, mooie accenten maken het een prachtig geheel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW!!! wat een prachtige kaart Chantal.
    Alles zo mooi op elkaar afgestemd :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supermooi kaartje
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal