Followers

zaterdag 14 november 2015

Home Sweet Home

  

Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een vogelhuisje laten zien. Deze heb ik speciaal gemaakt voor mijn lieve buurvrouw en vriendin Angela. Zij houdt vooral van schildpadjes, maar die had ik vorig jaar al gegeven qua thema, dus vond het nu wel leuk om een vogelhuisje te maken, omdat zij daar ook van houdt.


De basis (huisje) is gekocht bij de Action en ik heb daar zelf van een rol cyllofaan een steel bij gemaakt en ook het tuintje onderop in het bakje is "gerecycled". Hierin hebben houtjes van Craft Emotions gezeten hahaha


Ik heb dit keer eens helemaal geen Cutie Stamp gebruikt, maar echt alleen met snijmallen en bloemen gewerkt. De vogels zijn uitgeknipt uit een knipvel van Studio Light. Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Studio Light - Botancial. Hoe mooi leent dit zich of niet??


De houten tekst is van Craft Emotions en de bakstenen op het dak van Duthc Doobadoo. Verder heb ik veel stansen gebruikt van o.a. Marianne Design, Magnolia Doohickeys, Memory Box en Cheery Lynn.


Verder heb ik rondom het tuintje wat raffia geplakt en met een strik wat kurken labeltjes met Happy Birthday erop gestempeld gebruikt.


Natuurlijk horen paddestoelen en lieveheersbeestjes ook thuis in de tuinen hahaha



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn vogelhuisje vinden en wens iedereen nog een fijne dag!


4 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal,
    Het is weer een ongelooflijk mooie creatie. Geweldig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een hele gave creatie van gemaakt.
    Je buurvrouw zal er wel super blij mee zijn.

    Liefs WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! You are so talented. This bird house is beautiful. I wish i was as talented and creative as you. Love all that you make. You are truly an inspiration to us crafters. Thanks for sharing
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal