Followers

zondag 13 september 2015

I'm on top of the World!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een nieuw kaartje laten zien die ik voor de nieuwe challenge van de Ribbon Girl gemaakt hebt. Hun nieuwe challenge gaat van start en luidt Anything goes.

As usual we have two fabulous prizes, the first is a stamp of the winners choice from our generous friends at Lili of the Valley who have some beautiful images to choose from, and a £10 voucher from The Ribbon Girl for the randomly chosen winner of the challenge



You can use any image you like as we know you all have your favourites and we're looking forward to seeing them on your cards, boxes, tags, layouts and projects of all kinds!

Als ik dan terugga naar mijn kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Maja Design - Summer crush, Earth Tilda van World Wide Web collectie Magnolia, snijmallen Noor! Design, Magnolia doohickey en verder uiteraard prachtige materialen van The Ribbon Girl store (klik op de namen om direct naar de juiste pagina van de webwinkel te gaan):



Ik hoop dat ik jullie blij heb mogen maken met deze kaart en wens iedereen nog een fijne zondag!


4 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje in mijn lievelings kleur roze. Heel mooi gedaan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi gemaakt ! zoveel fijne details, geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow super Chantal! Wat heb je dit weer prachtig gemaakt, kan naar alle mooie details blijven kijken! De vlinders doen het ook zo goed op deze kaart, een plaatje!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwwwwwwww deze kaart vanmorgen in het echt bewonderd en zooooooooooooooooo mooi gemaakt. Prachtig!!! Fijne middag, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal