Followers

zaterdag 22 november 2014

TFM #73 Use your favorite Magnolia Stamp


Goedemorgen allemaal!

Vandaag al voor de 2e keer op rij een wat mint-groene kaart. Ik vind het wel een mooi zacht kleurtje hihihi. Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor de nieuwe challenge bij Time for Magnolia Challenge. Het thema luidt: Gebruik je favoriete Magnoliastempel. 


Het thema vond ik best pittig, want er zijn zulke lieve en leuke stempels dat ik moeilijk kon kiezen. Uiteindelijk Devine Tilda gekozen uit de Waiting for Christmas collectie, aangezien dit mijn laatst gekochte stempel is en van die collectie een van mijn favoriete. Kom gezellig een kijkje nemen wat de andere dames van Team Tilda voor mooie creaties hebben gemaakt. Het zijn zulke toppers!


Mijn basis is een go-kreate mal en heb het prachtige, maar wat oudere papier van Magnolia gebruikt. Ik blijf dit mooi vinden. Verder heeeeel veel stansjes/doohickeys. De bloemen, blaadjesswirl, tags links, hartentag en borderbloemen zijn van Magnolia en ook nog een mooie randstans van Noor! Design. Tilda heb ik gemaskerd met het schattige poesje uit de Animal of the year collectie 2014.



Ik ben benieuwd naar jullie reactie en alvast bedankt! Een fijne zaterdag en tot morgen! Dan kom ik met een nieuwe kaart!


6 opmerkingen:

  1. This card is so beautiful and romantic - love to discover all the lovely details.

    Hugs
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Chantal!!!
    Ook je kaart hieronder is geweldig...daar word je vrolijk van:-)

    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absoluut prachtig kaartje Chantal! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schmacht, wieder so ein wundervolles Werk von Dir, traumhaft.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is het weer Chantal, vind hem helemaal geweldig!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal