Followers

zaterdag 5 oktober 2013

XOXO - Rozenkaart template by Sandra's Scrapshop!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een nieuwe template laten zien die door Sandra is ontworpen voor haar webshop Sandra's Scrapshop. Dit keer is een het Rozenkaart template. Sandra en Karin hebben ook prachtige voorbeelden met deze template gemaakt (Sandra o.a. een roos op een steel!). Ik heb er bewust weer een kaartvariant mee gemaakt: Rozen Easelkaart! Je kan de template kopen als pdf-bestand of als snijbestand voor de Silhouette Cameo.



Rosegarden Tilda uit de Summer Memories 2012 Collectie is wel één van mijn lievelingsstempels van Magnolia en hoe mooier is het dan om ook het schitterende rozenpapier van Magnolia te geruiken bij een rozen Easelkaart! Rozen dus volop terug te vinden op deze kaart hihihih.


Sandra heeft bij haar ontwerp een dubbele kaart zitten in de vorm van de roos. Deze heb ik echter 2x uitgesneden en een ervan door 2-en geknipt om er dus een Easel van te maken. Maar je kan dus ook gewoon een dubbele kaart maken met dit patroon. Zoveel mogelijk mogelijkheden met één patroon!

De roos heb ik op de bodem van mijn easel geplakt, nadat ik alles heb opgebold en verhoogd met 3d kit. In de kern in het midden heb ik een Prima Marketing bloem geplakt met daarin wederom een roos. De label is van het merk Whiff of Joy en heb ik van mijn lieve hobbymaatje Carlien voor mij verjaardag gekregen.  De varens zijn van Cheery Lynn. De vlinders heb ik gemaakt met de mold podge mallen en lichtgewicht klei.


Verder heb ik Tilda uitgesneden met een Spellbinder Flourish Oval en ingekleurd met mijn copic markers en heb hiervoor de volgende kleurnummers gebruikt:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E59,55,53,51,50
Roze: R81,83,85,89
Blauw: W6,B5,04,01
Achtergrond: B01,00,000
Shirt en schoenen: E44,43,42,41,40
Bladeren: YG67,61

Rondom het afdrukje heb ik Fran-tage Shabby Pink Enamel gesmolten en een libelle van Mermory Box geplakt. Achter het afdrukje heb ik een doily en wondgaas bevestigd.

Verder heb ik natuurlijk veel bloemen van Wild Orchid Craft en Live and Love Crafts gebruikt. Het kleihartje komt ook bij LLC vandaan. 

Kom vooral een kijkje nemen op het blog bij Sandra en bij Karin wat voor moois zij allemaal gemaakt hebben met dit patroon. Ook staan de uitwerkingen en de template in de webshop bij Sandra's Scrapshop.

Nog meer nieuws!


Vandaag is ook een nieuwe TFM Christmas Challenge gestart! Deze luidt: 

Challenge #30: Kerst-bingo!
Maak een kerstkaart en kies hiervoor een horizontale, verticale of diagonale lijn qua ingrediënten met uiteraard een Magnoliastempel en geef aan in je blogbericht welke lijn je (minimaal) gebruikt hebt.


Doe gezellig mee met deze challenge! Onze sponsor is Jacobi en stelt werkelijk een onwijs mooie prijs beschikbaar met o.a. maar liefst 4 Magnoliastempels!!!

Ook wil ik je graag helpen herinneren aan onze Time for Magnolia Challenge #29- Insteekkaart die nog tot 10 oktober 20.00 uur loopt. 

Ik wens iedereen nog een fijn weekend en tot de volgende kaart!


13 opmerkingen:

  1. wat een prachtkaart weer, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige rozenkaart Chantal,super mooi van kleur en wat een mooie details op je kaart. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een beauty en een prachtig patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi en fleurig kaartje chantal
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die roos vet gaaf geworden Chantal! Echt een plaatje!
    Fijn weekend.
    Groejtes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow this is Totally Stunning as an Easle Card it has gone to the next level AMAZING!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart.Leuk het model zo van de rozen gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Chantal, supergaaf model.
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig deze rose kaart

    chantal en leuke een easel kaart van gemaakt

    heel mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjeetje,wat een super gave kaart.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een plaatje Chantal!! Zo mooi ook met al die bloemen!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die is gaaf Chantal!! Wat een superleuk modelletje ook.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal