Followers

zondag 6 oktober 2013

The leaves are falling....


Goedemorgen allemaal! 

Vandaag wil ik jullie graag weer een herfstig kaartje laten zien. Vorige week is nl. de nieuwe maandwedstrijd bij Duymelot Design Team gestart: Herfst en gebruik stansen op je kaart! Nou dat is mij volgens mij wel gelukt LOL. We zouden het geweldig vinden als jullie weer allemaal gezellig meedoen aan onze maandwedstrijd en dat ik jullie met deze kaart mag inspireren. Kom een kijkje nemen op ons blog naar wat de andere DT-dames voor moois hebben gemaakt!

De basis van mijn kaart is een Go Kreate Mal en het designpapier is van Magnolia Turning Leaves 2012 (paddestoelen). Ik heb getracht mijn bloemen tot het minimum te beperken en echt aan de gang te gaan met de snijmallen. 

Ik heb de volgende snijmallen gebruikt:
Memory Box - Dennentak border
Tim Holtz/Sizzix herfstbladeren
Tim Holtz dennenbomen
Magnolia - Lovely fence
Memory Box - wolkjes
Memory Box - boom


Verder heb ik pompoentjes en paddestoeltjes gebruikt en het houtje komt bij Intratuin vandaan. Het ribbelkarton is van Joy en heb ik met Acrylverf bewerkt. Achter het afdrukje heb ik een scalop ovaaltje van Spellbinders geplakt en daarachter wondgaas.


Tilda heb ik ingekleurd met mijn copic markers en heb de volgende copic nummers gebruikt:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E55,53,51,50
Rok en sjawl: E59,39, 97, YR23
Geel: Y28,26,21,00


Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden en kijk uit naar jullie reacties.


22 opmerkingen:

  1. Prachtig Chantal! En hoe schattig zijn de paddestoeltjes, heel mooi!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat mooi in die herfstkleuren super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die weer mooi Chantal.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een echt herfstkaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldschone herfstkaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige herfstkaart Chantal!
    De kleuren zijn zo mooi om mee te werken. Toevallig ben ik deze Tilda ook aan het inkleuren;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een gaaf kaartje,zo mooi weer.
    Ik kan er wel eindeloos naar kijken.,zoveel op te zien.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend mooie herfstkaart Chantal,mooie passende kleuren en details. Super meis. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een prachtig kaartje Chantal!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super mooi kaartje chantal
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige herfstkaart.Mooie details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Chantal. Leuk die boompjes op de achtergrond.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat gaaf Chantal en de rest van je kaarten ook weer, sorry maar heb je een beetje verwaarloosd maar kom vanaf nu weer regelmatig bij je langs!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooohhh Chantal wat een bjoetie, de herfst knalt er vanaf!! En je rozenkaart is ook geweldig!!! Een mooie template van Sandra en prachtig verwerkt door jou. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk herfst kaartje.
    Heel erg mooi gemaakt.
    En wat een leuke paddenstoeltjes heb je gebruikt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super Herbstkarte, man spürt förmlich wie der Wind durch die Haare bläst. Fantastisch !
    LG Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, helemaal herfst.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige herfstkaart Chantal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A stunning card Chantal, these are my favourite colors!
    Have a nice evening!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik geloof dat ik weer even meer langs moet komen wat een mooie kaarten, en misschien komt mijn inspiratie dan ook weer terug.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige herfst-kaart !! Ik houd enorm van die warme kleuren. xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal