Followers

maandag 10 december 2018

Reminder Moodboard december - CraftAddiction Mixed Media Challenge


Goedendag allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag herinneren aan onze CraftAddiction mixed media challenge - moodboard december in de speciaal aangemaakte groep CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling society. Kom vooral naar onze groep en wordt lid om mee te doen aan onze maandelijkse challenges.


Elke 3e van de maand hebben wij een moodboard voor de challenge die je kan inspireren tot het maken van een mixed media creatie. Wat een moodboard is, lees je in onze Facebook groep. De december moodboardchallenge loopt van 3 t/m 29 december 2018. Laat je dus inspireren door de onderstaande foto en ga aan de hand hiervan fijn aan de slag. Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? 

 

Dan nu over naar mijn creatie. Dit keer ben ik geïnspireerd door het hout en daarom veel natuurlijke materialen gebruikt (kraftkleur, jute, houten chipboard), maar ook de sneeuwvlok. Mijn basis zijn twee kraft zelf geknipte labels. Ik heb ze eerst in de clear gesso van Finnabair gezet en daarna heb ik met twee verschillende stencils en crackle paste de achtergrond gemaakt. 


Dit is eigenlijk al de mooie basis en waarna ik daarna kon starten met decoreren. Ik heb het praktisch helemaal wit gelaten. De witte bloemen zijn van Prima Marketing, prachtige metalen embellies, Wycinanka palmbladeren die prima als dennetakken gebruikt kunnen worden, coconut fiber/sisal, meeldraadjes, piepschuimen sneeuwballetjes, jute, houten tekstletters en daarna het geheel afwerken met witte gesso om het sneeuw meer te accentueren. De hulsbladeren is van cardstock en de Hulstakken van Tim Holtz snijmal.



De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

1 opmerking:

  1. Dag Chantal,
    Dat zijn weerom 2 prachtige tags vol van details.
    Mvg gina België

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal