Followers

donderdag 13 december 2018

Believe and dream - mixed media tags

Goedendag allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag inspireren met deze mixed media shabby chic labels. Dit soort labels zijn ideaal voor de "snelle" kerstkaart.
 

Mijn basis zijn twee witte stukken cardstock met daarachter kraft kardstock zelf geknipte labels. Ik heb ze eerst in de clear gesso van Finnabair gezet en daarna heb ik met twee verschillende stencils en crackle paste de achtergrond gemaakt. 

Daarna heb ik de prachtige Finnabair Mettalic paint Light Patina samen met een waterpen over de stencil gedaan. Dit is eigenlijk al de mooie basis en waarna ik daarna kon starten met decoreren. Ik heb hiervoor de klokken en de takjes met besjes van Wycinanka gebruikt, lichtgewicht klei met een barokmal in tweeën gebroken, bloemen en een piepschuim ster uit eigen voorraad, net als de witte "gesuikderde" besjes. Hier en daar coconut fiber/sisal gebruikt en de mooie teksten Believe en Dream. Meeldraadjes en daarna het geheel afwerken met witte gesso om het sneeuw meer te accentueren. Als laatste Eiskristal van Viva Decor aangebracht met Glossy Accent voor nog meer een ijzige uitstraling. De hulsbladeren zijn van cardstock en de Hulstakken van Tim Holtz snijmal.

De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal