Followers

dinsdag 15 mei 2018

Mixed media Seahorse - DYI complete package by CraftAddiction


Goedendag allemaal!

Het is even heel stil geweest rondom mijn persoon. Privé loopt het allemaal even niet zoals het zou moeten gaan en daarom heb ik even een tijdelijke stop met alles ingepland. Ik hoop in de toekomst weer vaker iets te kunnen plaatsen. Wat ik maak, duurt heel lang.... Deze prachtige schelp heb ik ook bijna een maand over gedaan om te maken en de film ervan te editen..... Maar ik krabbel weer omhoog hoor! Ik kan er alleen nog geen tijdslimiet aangeven helaas. Dus jullie moeten even geduld met mij hebben....

Dit keer ben ik dus aan de slag gegaan met een prachtig samengesteld pakket wat je kant en klaar kunt kopen bij Nicole van www.craftaddiction.nl. Wat heeft Nicole dit toch weer schitterend samengesteld en zeker nu met het mooie weer en de zomer in aantocht! Klik op deze link om er direct heen te gaan: https://www.craftaddiction.nl/product/mixed-media-pakket-maritiem-seahorse/. Het pakket kost maar € 9,95.

Je kunt je eigen kleur eraan geven en als je wat extra materialen wil gebruiken uit je voorraad, dan kan dit natuurlijk ook. Ik heb zelf een zeester en wat bloemen toegevoegd. Zoals gezegd heb ik er ook een tutorial van gemaakt die op Youtube staat (klik op onderstaande video). Ik zou het fantastisch vinden als je volger wilt worden van mijn kanaal en zorg er dan van dat je ook op het belletje drukt, want dan krijg je automatisch een melding de volgende keer als ik weer een nieuwe video plaats en hoef je toekomstige filmpjes niet te missen. En natuurlijk zou ik het leuk vinden als je een duim wil geven als je de video top vindt.



De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:




Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

1 opmerking:

  1. Heel mooi Chantal, fijn dat het freubelen toch weer een beetje lukt ook al duurt een project lang.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal