Followers

zondag 27 mei 2018

Fantasy Ball


Goedendag allemaal!

Op Bevrijdingsdag heb ik een gezellige workshop bij Nicole gevolgd met deze magische bal. Nicole heeft altijd prachtige workshops en ik was op slag verliefd op deze gave bal die zij toen gemaakt had en daarom wilde ik ook deze workshop volgen. Klik op deze link om te zien wanneer Nicole allerlei workshops verzorgt en ik kan je de workshop zeker aanraden!

De bal is gemaakt van styropor en deze hebben wij met servetten bewerkt om dat krakkelee effect te krijgen. Daarna hebben wij allerlei embelishments erop geplakt en in de zwarte gesso gezet. Toen dit droog was, hebben wij wederom de metalen embellishments erop geplakt en daarna met verschillende sprays op kleur gebracht. De finishing touch heb ik gedaan met Cosa Wax.


De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

1 opmerking:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal