Followers

dinsdag 20 februari 2018

Reminder Vintage & More Challenge - Anything but square or rectangular


Goedemorgen allemaal!

Vandaag mag ik jullie met deze vintage creatie herinneren en hopelijk inspireren om aan onze lopende Facebook challenge van Vintage and More https://www.facebook.com/groups/280116102155415/  mee te doen! Je hebt nog tot en met 28 februari a.s. Klik op de link om er direct naar toe te gaan. De huidige challenge "alles behalve een vierkante of rechthoekige kaart" staat bij de vastgezette berichten. Alle soorten kaarten/creaties zijn dus toegestaan, zolang het maar niet "gewoon" vierkant of rechthoekig is.


Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb gekozen voor een ronde kaart. Ik heb het prachtige papier van Maja Design gebruikt en het plaatje is van Pion Design. Verder heb ik veel kant, bloemen, bronzen embelisshments en een doily gebruikt. De randjes heb geïnkt met distress inkt vintage photo. De tekst komt uit een boekje van Tim Holtz - Ranger.

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over onze lopende challenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal