Followers

maandag 22 januari 2018

Sweet Love - Mixed media Scrap lay-out


Goedendag allemaal!

Vandaag wil ik jullie inspireren met weer een nieuwe creatie. En nu weer eens een ouderwetse mixed media scrap lay-out en ik heb er ook een tutorial van gemaakt die op Youtube staat (klik op onderstaande video). Ik zou het fantastisch vinden als je volger wilt worden van mijn kanaal, zodat je ook toekomstige filmpjes niet hoeft te missen. En natuurlijk zou ik het leuk vinden als je een duim wil geven als je de video top vindt.

Ik heb deze lay-out speciaal gemaakt voor www.craftaddiction.nl en bijna alle producten zijn daar ook te koop die ik gebruikt heb.


 




De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:

 

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige LO. zoveel moois op te zien.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie,heb ook je filmpje bekeken , top. duim omhoog ,hoe je dat met de laptop doe weet ik niet,maar alle lof.ben ook volger geworden van jou blog.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal