Followers

zondag 7 januari 2018

Mixed media jar and tutorial


Goedendag allemaal!

Vandaag mag ik jullie inspireren met weer een nieuwe creatie. En... dit keer mijn allereerste gemaakte video. Ik wilde dit al een tijdje en juist met deze roestpasta, wilde ik het toch eens proberen. Hieronder vind je dus het filmpje naar mijn eerste tutorial. Excuses! Het is nog niet perfect hoor, maar een begin moet er zijn toch? Ik moet nog veel meer werken in de camera zeg maar hahahahah, want soms ben ik even met het project uit beeld. En... ik zal mijn camera de volgende keer zo plaatsen dat je ook het beeld vanaf mij gezien kan volgen. Maar goed! Alle begin is moeilijk.
 

Dan nu uiteraard over naar mijn mixed media potje. Ik heb een doperwtenpot omgetoverd tot een roestige pot waar ik mijn verfkwasten bijvoorbeeld in kan bewaren. Hoe ik dit potje dus zo gemaakt heb, kun je terugzien in de tutorial.






 Ik heb de onderstaande producten gebruikt die te koop zijn bij CraftAddiction.

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:

 

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal