Followers

zondag 16 april 2017

The Ribbon Girl Any Image challenge


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe challenge bij The Ribbon Girl! Anything goes with an image! Je kan dus alle kleuren gebruiken en elke afbeelding en het hoeft geen kaart te zijn. Het mag ook een project, kaart, tasje, label etc. zijn, zolang er maar een afbeelding op zit. Kom vooral ook een kijkje nemen op ons blog van The Ribbon Girl wat voor andere mooie voorbeelden het team gemaakt heeft om je te inspireren.


Er zijn 3 prijzen te winnen! 

First prize: £10 voucher for LOTV

Second prize: £10 voucher for The Ribbon Girl

Third prize: a mystery prize from Marianne Designs

Het papier is van Studio Light no. 28 en vond ik zo mooi dat blauw/groen en mooi passend bij een shabby chic strand thema.

Het geheel heb ik afgemaakt met bloemen, veel kant en powertex balletjes. Het plaatje is van Syta van Gelderen en vond ik er perfect bijpassen. Vervolgens heb ik alle onderstaande materialen gebruikt van de The Ribbon Girl

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie allemaal nog een fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Hi Chantal, this is gorgeous. A beautiful vintage card. Just love all the embellishments and flowers, it's stunning.
    Happy Easter.
    Hugs Sue W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niets anders zeggen als WAUW!!!!!!!! Chantal :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal