Followers

zondag 19 februari 2017

Ribbon Girl Any Image Challenge - Magical moments


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe challenge bij The Ribbon Girl! Anything goes with an image! Je kan dus alle kleuren gebruiken en elke afbeelding en het hoeft geen kaart te zijn. Het mag ook een project, kaart, tasje, label etc. zijn, zolang er maar een afbeelding op zit. Kom vooral ook een kijkje nemen op ons blog van The Ribbon Girl wat voor andere mooie voorbeelden het team gemaakt heeft om je te inspireren.


Er zijn 3 prijzen te winnen! 

First prize: £10 voucher for LOTV

Second prize: £10 voucher for The Ribbon Girl

Third prize: a mystery prize from Marianne Designs

Dan nu natuurlijk informatie over mijn scrap lay-out. Deze LO heb ik gemaakt voor mijn lieve hobby- en DT-maatje Sandra. Zij was vorige week jarig en ik heb een LO van haar poezekinderen gemaakt. Ze heeft hem ontvangen en was er gelukkig zeer blij mee.

Het papier is van Maja Design Vintage Romance. Als eerste heb ik met clear gesso papier in de primer gezet. Ik heb met de stencil swirls van Tim Holtz hier en daar met structuurpasta swirls aangebracht en dat droog gemaakt met de heatgun. Daarna heb ik met Faber Castel Gelatos blauw, grijs de kleur opgebracht. Daarnaast heb ik de Craft Emotions sprays zwart, wit gebruikt. Daarna met achtergrondstempels nog meer textuur aangebracht.


Het sentiment is van FabScraps en de grote swirl met vlindertjes heb ik met 2 kleuren embossingpoeder aangebracht. Ik heb een sketch gemaakt voor de foto's en deze op het papier geplakt. Daarachter heb ik jute touw uitgescheurd en erop geplakt. Met Twine touw heb ik de cirkels achter de foto's geplaatst. De vlinders en de doilyswirsl van Scrapeniec heb ik bewerkt met embossing poeder vintage grey.



Toen kon natuurlijk het decoreren beginnen en natuurlijk kunnen bloemen niet ontbreken. Het geheel heb ik afgemaakt met zwarte en zilveren microbeads die ik aangebracht heb met een gelmedium en tacky glue. De spetters heb ik ook met de sprays aangebracht.



De volgende materialen heb ik gebruikt van The Ribbon Girl


Maja Design 'Vintage Romance' 6x6 stackMagnolia Ivory White Flowers65mm Louise White GuipureIvory Jute Mesh Ribbon10metres Ivory Button TwineButterfly Mix Scrapiniec ChipboardBorders Scrapiniec Chipboard 3551 Doily Lace20mm Paper Roses Sky Blue Pk of 12Blue 30mm  Wild RoseDusky Blue 10mm Open RoseIvory 10mm Open RoseBeaded Stamen White/White

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie allemaal nog een fijne dag!


2 opmerkingen:

  1. Wat ben jij hier goed in...echt gaaf is dit zeg!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    Wat een prachtiggggg creatie Chantal ! Daar zit heel veel werk in knap gemaakt !
    Heel mooie kleuren leuk met de poezen foto 's .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal