Followers

donderdag 23 februari 2017

Leuk, leuker, leukst


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie inspireren met een lay-out van mijn dochter en vader. Deze foto is genomen in Slagharen toen mijn dochter 3 jaar oud was.

 

Het papier is een combinatie van Studio Light Home & Happiness 12x12 inch en Lemon Craft Gossamer Blue 6x6 pad. Als eerste heb ik met clear gesso papier in de primer gezet.

Ik heb met de stencil diamonds van Tim Holtz hier en daar met structuurpasta diamantjes aangebracht en dat droog gemaakt met de heatgun. Daarna heb ik met distress inkt vintage photo en de Dutch Doobadoo stencil de strepen aangebracht op het papier en de randjes geïnkt.



Het sentiment Leuk, leuker leukst is van Marianne design Project NL en heb ik met 2 kleuren embossingpoeder aangebracht (bruin en blauw). Ik heb een sketch gemaakt voor de foto met de 6x6 pad van Lemon Craft en ook de hoeken is van de 6x6 pad en deze op het papier geplakt samen met een kanten randje. De sterdoily's zijn van de Action. Het kreukellint mocca heb ik samen met scrapperfloss onder de bloemen geplakt.


Toen kon natuurlijk het decoreren beginnen en natuurlijk kunnen bloemen niet ontbreken. Het geheel heb ik afgemaakt met 3 kleuren parelpennen: bruin, blauw en parelmoer.

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:


De volgende materialen heb ik gebruikt van The Ribbon Girl


Scrapiniec Chipboard Park Avenue 01 Sign FrameBorders Scrapiniec Chipboard 3551 Doily Lace6x6 Lemoncraft Gossamer Blue Paper StackLace Flower Applique Trim Antique White12mm 'Molly' Ivory Daisy Guipure5metres Oloroso Seam BindingMagnolia Ivory White FlowersBlue 30mm  Wild RoseDusky Blue 20mm Open RoseFrench Veil Ivory 50cm x 25cm


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

1 opmerking:

  1. Geweldig leuk Chantal. Eerst zag ik niets. Toen klikken, klikken. Zag ik ineens in de onderbalk allemaal html dingetjes komen. Zo raar ??? Maar later bleek, dat hij wel 20 keer in de downloads stat. Raar ding die PC. Maar ik kan in elk geval kijken. naar leuk leuker leukst. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal