Followers

zaterdag 18 juni 2016

WLVC #71 Christmas with a tag


Goedemorgen allemaal!

Het is weer de 18e van de maand en dat betekent onze Kerstchallenge bij We Love Vintage Challenge Blog! Hoe mooi is het om je kerstkaarten op deze manier op pijl te houden! Doen jullie weer mee met onze challenge?

Dit keer luidt de kerstchallenge #71 - Christmas with a tag!


Nou dat moet toch niet te moeilijk zijn om mee te doen toch? Neem vooral ook een kijkje op het blog van WLVC om te zien wat de andere DT-dames voor mooie kerstcreaties hebben en laat je inspireren. Je kan een mooie prijs winnen dat gesponsord wordt door Scrap & co:

 

Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het prachtige papier van Bilmalarna gebruikt. Het vintageplaatje is van Marianne Design (VK9521). 

Verder heb ik bloemen van o.a. Wild Orchid crafts, lint en besjes gebruikt. De kerstbal is van chipboard Scrapeniec. De blaadjes is een stans van Magnolia Doohickey.

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze kerstchallenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    Prachtige kerstkaart met de label zo en het plaatje .
    super mooi geheel.
    Groetje Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw voorbeeldkaartje is weer een toppertje hoor Chantal ... Prachtig van kleur, mooie afbeelding en hele leuke vorm !
    Groetjes,Fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal