Followers

zondag 23 juni 2013

LHOSM #72 Favorite colourcombo - Hello Summer!

(click on image to enlarge)

Goedemorgen allemaal! 

Na het winter/kerstgeweld van gisteren hop ik zo weer terug naar de zomer hahaha, ik kan er een hele soap van maken rondom het weer. Maar ik ga weer een poging doen om de zomer te laten verschijnen, want vandaag is er een nieuwe challenge gestart bij Lovely Hanglar & Stanglar or Sweet Magnolia Challenge (LHOSM)

Doe vooral gezellig mee en klik op deze link van LHOSM om te zien wat mijn andere teamleden gemaakt hebben voor de opdracht: Gebruik je favoriete kleurencombo! Zeker in de zomertijd houd ik erg van roze met aqua, omdat ik van zeekaarten houdt en dat uitermate geschikt is in deze kleuren. 

Het afdrukje is van Hanglar & Stanglar - zeemeermin die ik heb ingekleurd met mijn copic markers. Verder heb ik het zeewier uit de laatste Magnolia Ink gebruikt die Sandra Scrapsels hierin als freebie beschikbaar gesteld heeft! Deze ga ik zeker vaker gebruiken voor dit soort kaarten, want wauw! Ook heb ik mijn nieuwe Silhouette Cameo gebruikt om de dolfijn te snijfen en de tekst Hello Summer te gebruiken. De labels zijn van Magnolia doohickey. Het papier is van Magnolia Summer memories 2012.  De bloemen zijn verder van Live & Love Crafts en Wild Orchid Craft en de chandeliers van Magnolia. De schelpen komen bij de Intratuin vandaan. Wondgaas en parellint kunnen bijna niet meer ontbreken op mijn kaartje hihih en de zeesterbedel heb ik bij mijn lieve vriendin Margreet gekocht in haar webwinkeltje.


Gebruikte copic nummers:
Huid: E13,11,00,000,000,R20,00
Haar: E35,33,53,51,50
Aqua: W3, BG53,11,10
Roze: R89,85,83,81

Tevens zie je mooi op deze foto de Stardust stickles die ik op haar vin gebruikt hebt, maar ook de Fran-tage van Stampendous heb ik weer op het afdrukje gedaan.


Hierboven een close-up van de dolfijn, zeewier en bloementoef met hier en daar een schelpje.

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met een kaartje om vooral ook gezellig mee te doen aan de challenge van LHOSM! Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot morgen hopelijk! Dan kom ik nl. weer gezellig met een nieuw kaartje...


26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel en wat een schitterende kaart heb je er weer van gemaakt!!!! Super...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaart.
    Ik vind de kleuren erg leuk en lekker zomers.
    Het plaatje vind ik schattig.
    Heel leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een superkaart weer meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende zomerse kaart Chantal
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Chantal,

    die Karte ist ein Traum geworden,
    einfach herrlich anzuschauen.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful colour combination this is! A really pretty layout, too. Hugs, Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Chantal. Alle leuke details zijn weer aanwezig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw meis, wat is die weer gaaf!! Ben er een beetje verliefd op, vind hem geweldig mooi.
    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje Chantal !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo een prachtige kaart!!!!Super mooie details heb er weer van genoten.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tis weer een plaatje Chantal. Ik kijk mijn ogen weer uit. Zoveel mooie details.....wauw!! Net als je kerstkaart van gisteren ook al zo'n bjoetie! Geweldig om te zien. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Chantal, wat een mooierd zeg!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit kaartje is zo gaaf geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superkaartje Chantal! Ik vind de kleurencombinatie prachtig.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaart
    En wat een leuk stempel en super mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Chantal,
    Je kaart is weer prachtig, leuke kleuren.en een prachtige stempel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Chantal ❤
    Oh WOWSERS!! This is another beautiful Chantal creation - as always!
    Love your color combo :) The image is very cute and your inking is beyond stunning! Love those sea grass dies you've used! Where are they from?
    I'm in love as I leave here - I always am!

    Lots of love!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful Chantal. I haven't seen this stamp before, so cute and beautifully coloured. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedenmorgen Chantal, wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur en met vele mooie details. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a gorgeous card! Wonderful!

    Hugs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wouw wat een mooi kaart.
    Ik vind de kleuren mooi en lekker zomers.
    Gewoon een schattig kaartje
    Heel leuk gemaakt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal,
    en of je kaartje heerlijk zomers is!
    Ik vind 'm prachtig geworden!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een bjoetie is je kaartje geworden...echt erg mooi gedaan met lekkere vrolijke kleuren....

    Fijne dag verder,

    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is weer genieten!! Chantal, wat betover je ons weer met je schitterende creatie! Je waant je zo in de fantastische sprookjeswereld onder de zee!! Geweldig mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. You made with your card a wonderful summer-feeling !
    Greetings Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal