Followers

maandag 24 juni 2013

DML #60 Circles all over!

(click to enlarge image)

Goedemorgen allemaal!

Daar ben ik al weer met een kaartje die ik jullie graag wil laten zien, want vandaag start er een nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers! Dit keer is de opdracht bedacht door mij teamie Ula en luidt: Cirkels!

Nou die cirkels heb ik volgens mij wel gebruikt hihihi. Ik heb deze zogenoemde ronde pocketkaart speciaal gemaakt voor mijn blogmaatje Christa Mulder die vandaag jarig is en hopelijk is de kaart in goede orde aangekomen... Happy Birthday Christa!!!

(click to enlarge image)

Als je de ronde label uit de kaart haalt zie je Tilda met hamer en rondom heb ik de label bewerkt met Fran-Tage Enamel shabby White.

(click to enlarge image)

Hierboven zie je zowel de label als de pocketkaart samen. Het papier is ook van Magnolia - Special Moments collectie 2013, gecombineerd met Maja Design Vintage spring. Verder bloemen van Live & Love Craft en Wild Orchid Craft gebruikt. De stansen zijn van Cheery Lynn. Het sleutelgat en sleutel is bewerkt met embossingpoeder snowflake.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en ik wens jullie allemaal nog een fijne dag! Tot de volgende keer!


17 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, wat kan jij toveren met je kaarten, schitterend mooie ronde kaart heb je weer gemaakt en mooie details! Moest ik ook maar eens proberen hhihihi. Fijne middag, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi weer meis.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie Chantal
    leuk zo dat verstopte label

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldigg mooi, ik ken dit stempelafdrukje niet van Tilda, leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Chantal, wat een leukerd.
    Erg mooie kleur en die label ook schattig. Ik ken deze magnolia nog niet, zal wel een nieuwe zijn denk ik.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Chantal, leuk modelletje weer!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb vanmiddag al mijn vlopjes open gemaakt en wow ook al zo mooie weer , ik ben echt verwend dankje wel chantal tis een bjoetie xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig vind ik hem Chantal,leuk model zo en dan nog die losse tag,súper. Tilda heb je ook heel mooi ingekleurd en wat staat ze er lekker stoer bij,genieten dit...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely gorgeous!
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een supermooie kaart geworden Chantal! Leuk idee om dan je label ook weer in een cirkel te maken en zo mooi in die pocket stopt! Gaaf geheel hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een TOPPER weer!!
    Het ziet er weer erg mooi uit en leuk zo rond, weer lekker eens iets anders!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal