Followers

donderdag 20 juni 2013

I am ready for the summer!

(Click on photo to enlarge)

Goedemorgen allemaal,

Nou ok dan! Dat kerstkaartje van gisteren mocht niet echt baten, want de zon is bij ons in ieder geval weggebleven (hoe kan het ook anders met het plaatsen van een kerstkaart hahaha), daarom vandaag een nieuwe poging om toch die zomer eens in Nederland te mogen krijgen, maar ook even vast te houden... 

Daarom heb ik nu een zomerkaartje aan jullie te laten zien. Het is wederom een Hanglar & Stanglar en begin ze steeds leuker te vinden! Ik heb ze ooit in een verleden wel gekleurd, maar nu helemaal herontdekt! Dit meisje is klaar om naar het strand te gaan met haar reddingsboei erbij. Het kaartje heb ik gemaakt voor een club/hobbymaatje voor de Zomerketting van Scrap & Stempelclub. Ik heb hem eergisteren op de bus gedaan, dus hoop dat ze hem ondertussen heeft ontvangen hihihi. 

Mijn gebruikte materialen zijn:
Stempel: Hanglar & Stanglar, teksten van Whimsy stamps
Papier: Magnolia
Dies: Tim Holtz on the edge tandwielen, vlaggenlijn van Noor! Design, wolken van Memory Box
Diversen: kant uit eigen voorraad, flesje Tim Holtz, schelpen, bloemen Wild Orchid Craft en Live & Love Craft, filmstrip Tim Holtz, bedel kompas, jute, wondgaas, Stampendous Fran-tage Enamel white


Gebruikte copic nummers:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E27,25,23,21
Blauw: B26,24,21
Wit: C3,1,0
Reddingsboei: R08,07,24, W3,1,0

Nog meer nieuws!

Ik heb een aantal top 3 noteringen waar ik natuurlijk heel trots op ben en die ik jullie graag nog even wil laten zien....



Deze top 3 waren beidenn met onderstaande kaart:



Bij Deep Ocean Challenge heb ik een top 4 notering gekregen met deze roze kaart:



 En bij Hanna and Friends kreeg ik een Top 1 notering met deze Sweet Sixteen kaart:


Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en ik kijk weer uit naar jullie reacties, die ik altijd graag lees!


20 opmerkingen:

  1. erg leuk kaartje chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig zomerskaartje.
    en gefeliciteerd met top drie noteringen super mooie kaartjes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Chantal! Die afdrukjes zijn ook heel leuk.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een schatje heb je weer gemaakt en hartelijk gefeliciteerd met je prijsjes het zijn dan ook toppertjes, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat zijn me nog al een aantal noteringen, geweldig om zo in de top 3 terecht te komen, gefeliciteerd.
    Ook deze kaart is weer prachtig gemaakt.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats for all your winns
    gorgeous summer card
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chantal wat een schitterende zomerkaart! Leuke stempels de Hanglar's ga ze ook maar weer eens uit de kast halen. Ga me gelijk als volger aanmelden want je maakt zulke mooie kaartjes die wil ik niet missen!

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Chantal, en gefeliciteerd met al je noteringen, wat zul jij trots zijn!!
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd , je kaarten zijn ook wel super mooi
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje is t geworden meis en gefeliciteerd met je toppers ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwie Chantal wat weer een bjoetie, helaas helpt je kaart niet want de zomer is alweer voorbij ;-)

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Chantal, gefeliciteerd met een aantal noteringen. Dat doe je goed meis. Ik wacht nog steeds op een Chantal boekje! Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje! Lekker zomers.
    Proficiat met je noteringen!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. GEFELICITEERD Chantal met je top noteringen, het zijn ook allemaal beauty's net als deze weer, geweldig waar haal je het toch steeds vandaan.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaartjes zeg!
    jij hebt een hele mooie stijl!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst proficiat met al je top noteringen! Geweldig hoor! En dan is het genieten van je prachtige zomerkaart! Heel mooi gemaakt Chantal...maar het helpt niet om mooi weer te scoren...de zomer is bij ons vandaag echt over gegaan in de herfst, ongelooflijk met dit prutsweer een zomer beginnen! Maar we hebben gelukkig jou prachtige kaart om naar te kijken voor het zomergevoel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dikke proficiat met je top noteringen Chantal. Zoooo welverdiend!! Plaatjes zijn het, stuk voor stuk!
    Deze kaart is ook al zooo mooi. De afbeelding spat van het scherm af. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super gaaf kaartje !! En proficiat met al je overwinningen .... GAAF !! Fijne zondag. Liefs van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal