Followers

woensdag 19 juni 2013

CCWS #78 - Sweet Wishes


Goedemorgen allemaal!

Het wordt vandaag een tropische dag en misschien wel de warmste dag ooit! En wat doet Chantal?.... Ze plaatst maar weer eens een kerstkaar hahahaha. Misschien kan ik hiermee jullie wat afkoeling geven... Voordat ik jullie meer vertel over mijn kaartje, wil ik jullie echt enorm bedanken voor de lieve berichtjes op mijn schoonvaders roeibootje! Hij was er zeer mee in zijn nopjes en staat bij hem op een tafeltje te pronken!

Maar nu over naar mijn kaart. Het is nl. tijd voor alweer onze challenge #78 bij Christmas Challenges {with sketches} CCWS. Dit keer is het Chris die een prachtige sketcht bedacht heeft!

Onze sponsor is Crealing die een schitterende mal ter beschikking stelt voor de winnares! Dus doe vooral gezellig mee en maak kans op deze prachtige prijs. Klik op CCWS om te zien wat mijn DT-collega's voor moois hebben gemaakt!


Gebruikte materialen:
Stempel: Hanglar & Stanglar met kerstsok
Papier: Maja Design God Jul , ribbelkarton van Joy
Dies: Joy/Noor mal, Tim Holtz on the edge sneeuwsterren, label Magnolia, Tim Holtz denneappel
Diversen: bloemen Wild Orchid Craft en Live & Love Crafts, kant, Stampendous Fran-tage green enamel
inkt: copic markers


Mijn gebruikte copic nummers zijn:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E49,57,43,53,50
Rood: E09,R29,E08,R27,24
Groen: G99,94,YG93,91
Schoenen en sok: E44,43,42,41

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en tot morgen! Dan heb ik zeker weer een zomers kaartje voor jullie!


30 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Chantal...ik krijg het er koud van:P
    Je post over het roeibootje had ik gemist...gauw ff terug gekeken.....maar wat een onwijs gaaf project is dat zeg!!! Geweldig, ik kan me voorstellen dat je schoonvader er helemaal blij mee was.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart en de combi met het te verwachten warme weer is inderdaad fantastisch.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kaartje Chantal
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf kaartje heb je weer gemaakt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw een prachtige kaart super mooi en prachtige groen en rode kleuren, ga ze ook proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW Chantal, jij kan er wat van zeg!! Alweer zo´n prachtige en heerlijk bomvolle kaart, hahah!! Hou ik van! En alles past weer zo mooi bij elkaar. Supers!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kerstkaart , hoor in die traditionele kleuren.
    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kerstkaart , hoor in die traditionele kleuren.
    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer helemaal prachtig Chantal, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Chantal! Mooie warme kleuren voor een kerstkaart.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A magnificent Christmas card.....my poor Haenglars have been so neglected!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beeldschone kerstkaart, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een beauty weer zeg.
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en zeker een afkoeling met dit warme weer.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer een pronkstukkie Chantal, mooi hoor!Enne ik zit hier met kippevel LOL

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal

    eerst even terug want ik had je prachtige roeibootje gemist.Wat is die leuk!
    Deze is heerlijk met dit weer,net of het dan koeler aanvoelt.Super gemaakt.

    Bij mij komt er minder uit handen maar geloof dat dit bij de meeste zo is.

    Nog een fijne avond.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,
    Super mooi kerstkaartje zeg!!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is gorgeous Chantal, love your die cuts. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schitterende kaart Chantal. De sketch is ook heel leuk. Jouw voorraadje begint ook al aardig te groeien, denk ik.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje weer Chantal,
    Heel mooi gemaakt.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Chantal ;o)
    Heerlijk die verkoeling hoor .....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is weer schitterend gemaakt Chantal! De afkoeling is inmiddels ook hier doorgekomen! Hahaha, dat heb je als je een dag achterloopt met bloggen Chantal...jij hebt telepathie denk ik zo...Maar alle gekheid op een stokje, je kaartje is supergaaf gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supergaaf en weer helemaal in jouw stijl!!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een plaatje weer Chantal, altijd weer een feestje om je blog te bezoeken!! Liefs, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een beauty heb je weer gemaakt Chantal.
    Je kaartjes hierboven zijn ook weer super.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja wat kan ik anders zeggen, Chantal, dit is ook weer een prachtige kaart. Weer helemaal 'af' met mooie bloemen, kant enz. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOW this is gorgeous!! What a beautiful take on my sketch! I just love all of your cards!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal