Followers

dinsdag 6 december 2011

Christmas book card






Goedemorgen allemaal,

Allereerst allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart! Zo hartverwarmend allemaal! Daarnaast is mijn winterkaart met de Edwin op de slee 1e geworden bij Dutch Magnolia Lovers! Ik ben hier ook zo blij mee!

Dan nu naar mijn projectje.... Hij is af!!!! Ik heb weer eens sinds lange tijd een boekkaart gemaakt. Ik heb best aardig wat technieken gebruikt en op deze kaart gecombineerd die ik al lange tijd wilde uitproberen en er nooit echt van kwam. Want naast een boekkaart, heb ik een shakerkaart gemaakt en heb ik gebruik gemaakt van mica en dat weer geëmbost. Het is alleen niet zo goed zichtbaar op de foto helaas... Dat geldt ook voor de bloemetjes binnenin...Het is even te donker denk ik.

Deze kaart wil ik laten meedoen aan de volgende challenges:
TOMIC - challenge shaker card
Simply Magnolia - sketch
Magnolia Mania - a present
Just Magnolia - anything goes with option sparkle
The Dutch Magnolia Chickies challenge - use dies, doohickey's et cetera (alles wat door een snijmachine gehaald kan worden

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock
Bo Bunny Father Christmas design
Magnolia stempels
Nestabilities, Marianne Design stans kerstster,
Cheery Lynn swirl, Magnolia Doohicky label,Martha Stewart Pons
Opvulmateriaal (Action), mica, embossingfolder, parelpen, gelpen, lint, kant
Touw, belletjes, Wild orchid craft bloemen, parelketting, strasssteentjes
Tekststempels Weestamps Kerst
Distress inkt vintage photo, walnut stain, antique linen
Copic markers en voor de nummers heb ik weer een close-up gemaakt (zie hieronder)




Ik probeer morgen even mijn candy te posten... Helaas door alle Sinterklaasfeestjes is het er nog niet van gekomen....

Lieve groetjes,
Chantal

37 opmerkingen:

  1. Wow Chantal, wat een prachtige boekkaart, zoveel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Chantal, wat heb jij je best gedaan zeg. Hij is prachtig !! groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPERBE réalisation !!Magnifique!!!Bravo
    Véro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal

    Ohhhhh wat is die mooi meis ik zie je craties steeds mooier worden complimentjes hoor toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeiemorgen Chantal, wat heb jij me verrast meid,wat een juweeltje van een boekkaart heb je gemaakt. Zo mooi en prachtig afgewerkt. En ik zie wel dat het een schudkaart is hoor.! Wat een kunstwerk.! Een hele fijne dag en lieve groetjes van Marga en tot vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige boekkaart, ook deze kan wel eens in de prijzen vallen, je hebt er heel wat werk aan gehad. Leuk gemaakt hoor en je hebt hem netjes afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boekwerk heb je gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat schitterend gemaakt en wat een leuke stempels heb je gebruikt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je dat gaaf gemaakt! Prachtige stempels erbij gebruikt, heel mooi papier.
    supers gedaan!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooo wat zijn het weer plaatjes geworden Chantall..
    en de kleuren rood geweldig hoor ..nog bedankt voor de kleurnummers[rood] ze doen het geweldig..
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een supermooie creatie is dit weer chantal, helemaal leuk om naar te kijken met al die details
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave boekkaart!
    Echt prachtig.
    En volgens mij heb jij daar klavertjes 4!!
    Geniet van al die prijzen.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    wow! Wat een prachtige kaart! Dit zal veel werk zijn geweest maar hij is prachtig!
    Fijne dag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige boekkaart Chantal!! Leuk ook dat je een shakerkaart erin hebt verwerkt. En prachtig gekleurd!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Chantal! Mooi papier en mooie kleuren gebruikt. Ook leuk die schutkaart techniek op de voorkant.
    groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwwww Chantal
    wat geweldig mooi!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Chantal,
    Wat een super geweldige kaart heb je weer gemaakt. Hier kan natuurlijk niemand aan tippen.
    Dus weer veel succes met je chalenges.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat ontzettend mooi! prachtige kleuren en erg leuk dat er nog een shaker kaart op de voorkant zit, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je creatie schitterend Chantal,
    en wat een mooie kleurcombinatie .
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OMG...Chantal, your book card is AMAZING! What a magnificent work of art! Love, love the papers and all those sweetly colored images....sheer perfection!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Chantal,

    Wauuuuw zeg wat knap, helemaal top !
    Knappe stempels en mooie kleurencombinatie ! Ik word helemaal blij als ik jouw boekkaart bewonder !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. sodeknetters Chantal, wat is dit supergaaf zeg !! woww !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Chantal wat is dit super gedaan, sodemieters meid daar heb je een werk aan gehad maar echt de moeite waard vind hem schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat prachtig! Leuke gestanste details heb je gebruikt.
    Leuk dat je mee doet met de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend boek heb je gemaakt met heel mooi papier en mooie details.Daar zitten heel wat uurtjes in maar het resultaat is geweldig
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wowwwwww Chantal, die is echt gaaf zeg!!!
    Geweldige kleurtjes en superleuk hoe je deze shakerkaart op een boekkaart verwerkt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige boekkaart heb je gemaakt. De Magnolia's zijn ook erg mooi ingekleurd.

    Groetjes AStrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wouw Chantal, wat een schitterende creaties allemaal weer. Stuk voor stuk supersss.

    Groetjes, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gewoonweg wauw!!! Heel erg mooi, ik weet niet waar ik eerst moet kijken, zo mooi en dan die prachtige combinatie van al die technieken!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow! this is stunning! gorgeous colours and design. thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit is echt een beauty zeg, prachtig gewoon! Daar heeft echt wel wat werk in gezeten! Die zou je gewoon op de kast zetten en er alleen maar naar blijven kijken ;)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo'n prachtige creatie Chantal, hier heb je vast heel veel werk aan gehad! Knap!!!

    Fijn dat je meedoet met simply magnolia!

    Vele groetjes en geniet van een deugddoend weekend,

    Lins :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hij is schitterend en wat een mooi papier heb je ervoor gebruikt
    bedankt voor het meedoen met DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful card!
    Thanks for joining us at TOMIC this week!
    good luck for the draw!
    Love from France, Kianel.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh - Chantal! This is just stunning!
    Thanks so much for joining us at TOMIC this week
    Hugs Kylie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Chantal wat een onwijs mooie boekkaart heb je gemaakt! Lieve groetjes, Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal