Followers

woensdag 30 november 2011

Edwin on a sleigh


Hoi allemaal,

Allereerst heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties en beterschapswensen. Met mij gaat het gelukkig iets beter, maar nog steeds geen stem.... Morgen staat een afspraak met de huisarts voor mijn dochter, maar ook voor mij. Mijn dochtertje heeft nog steeds koorts, maar gelukkig niet meer zo hoog als de afgelopen dagen...

Gisteravond was mijn moeder bij mij, omdat de mannen naar een wijncursus waren en zij de rit naar huis terug was voor mijn vader ha ha ha. Zij heeft mij er toe gezet om toch weer een kaartje te maken. Ik moet zeggen: ik vond het heerlijk! De stempel was al gekleurd, dus ik hoefde alleen de kaart af te maken. Ik wil deze jullie natuurlijk graag laten zien! Het is een wat oudere stempel van Magnolia, maar vind Edwin helemaal super op die slee! Mijn vriendin Marga had een subliem idee om Edwin dan uit de kaart te laten sleeën en dat heb ik overgenomen. Marga: TOPIDEE MEIS!!!! Ik vind het wel een supereffect geven.

Deze kaart laat ik meedoen aan de volgende challenges:
baffies-kreativladen.blogspot.com - challenge 2 sketch
The Dutch Magnolia Chickies challenge - challenge 11 Kerstkaart
Creatalicious Challenges - Christmas and make it sparkle
Addicted to stamps challenge - kerstkaart
Magnolia Down Under Challenge - Let it snow
It's a Magnolia Challenge - Ponsen & Magnolia
Charisma Card Challenge - Snowflakes
Dutch Magnolia Lovers - Christmas Back in time

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock
Bo Bunny Snowfall collection
Magnolia stempel - Edwin on a sleigh
Nellie Snellen pons - takjes
Wild Orchid craft bloemen
Magnolia Doohickey - sneeuwster
Digistempel
Nestabilities, kant, stickles stardust, parelpen, distress inkt walnut stain & old paper
copic markers en zie hieronder een close up voor de nummers.


Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag toe.

Lieve groetjes, Chantal

34 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    Beterschap hoor, voor jullie allebei!
    Supergaaf kaartje, het is inderdaad heel erg leuk zoals Edwin er met zijn slee uitkomt. Papier is ook heel mooi. Leuke kleurencombi!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwwwww wat een schatje Chantal en die stempel is ook zo leuk leuke combinatie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach leuk, Edwin op de slee! Leuke papiertjes heb je gebruikt.
    Bedanklt voor je bijdrage aan de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je snel weer hersteld bent en je dochtertje ook, je kaartjes lijden er iig niet onder, dit is ook weer een bjoetie. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi is je kaartje geworden
    heel erg lief,gr,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig Chantal! Nogmaals beterschap voor jou en je dochtertje.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een geweldig mooi kaartje Chantal!!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is super, leuk gedaan hoor om hem uit het rondje te sleeen. Mooi afgewerkt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Chantal,

    Oh ! But it's Edwin. My favorite caracter ! I like ! Good choice of coulour ! Beautiful papers. And fabulous snowflakes. You love Magnolia, me too ! Bravo !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz Challenges this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal, graag gedaan hoor,maar wat is het een hele mooie kaart geworden. Mooie kleuren en supermooi gekleurd. een dikke tien hoor.!! Tot straks,lieve groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is weer supermooi, wat fijn dat je je al wat beter voelt.Ook de kleurcombi vind ik erg mooi.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kaart meid ik hoop dat jullie snel opknappen, groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal.
    Tjeetje Chantal je kan er wat van hoor!!!!
    Weer zo n mooie ,leuke kaart.
    Ik hoop dat jullie snel opknappen.
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaart hoor chantal, hoop dat je alweer een beetje aan de beterende hand bent
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is schitterend.
    Fijn dat je je weer beter voelt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Chantal,

    Fijn om telezen dat het weer wat beter met je gaat.
    En je kaart vind ik prachtig wat een leuk papier heb je gebruikt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt Chantal!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, Chantal!
    mooie kleuren en details ook!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooie kaart. Het papier van Bo Bunny leent zich er ook wel voor. Geweldig. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal,
    goed dat je je een beetje beter voelt. Maar je kaartje is super! Heel leuk hoe die uit het kaartje komt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat!!!! Wat heb je een ontzettend mooi kaartje gemaakt zeg, prachtig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stunning card, fab snowflakes! Thank you for joining us at charisma this week :) Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart en geweldige kleuren.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is idd erg leuk hoe hij uit de kaart komt gesleed! Succes met de gezondheid!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Chantal wat een schitterende kaart en wat een superleuk idee om Edwin uit de kaart te laten sleeën.
    p.s. kijk even op het Duymelot blog ;-)

    Groetjes Tineke
    p.s. zie dat ik je nog niet eens volg dus dat ga ik bij deze doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh ja...kan zo een heerlijke afleiding zijn, even aan de knutsel!
    Beterschap voor jullie!!
    Ik geniet van je prachtige kaart!
    Warme groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo,
    eine tolle Karte ist aus dem Sketch geworden. Danke für die Teilnahme bei Baffie- Shopblogchallenge
    liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart geworden,
    leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers !

    Groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart!!! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card! Thanks for joining us at Creatalicious Challenges. Hugs Mieko xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wunderschön geworden. Gefällt mir sehr gut.
    Danke für Deine Teilnahme an Baffies SketchChallenge.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, die Karte ist ha echt wunderschön geworden, da passt einfach alles....perfekt!
    Vielen Dank für die Teilnahme bei Baffies Kreativladen!

    LG
    Michaela

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal