Followers

maandag 3 december 2018

Moodboard december 2018 - CraftAddiction Mixed media challenge


Goedendag allemaal!

Vandaag start onze nieuwe CraftAddiction mixed media challenge - moodboard december in de speciaal aangemaakte groep CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling society. Kom vooral naar onze groep en wordt lid om mee te doen aan onze maandelijkse challenges.


Elke 3e van de maand hebben wij een moodboard voor de challenge die je kan inspireren tot het maken van een mixed media creatie. Wat een moodboard is, lees je in onze Facebook groep. De december moodboardchallenge loopt van 3 t/m 29 december 2018. Laat je dus inspireren door de onderstaande foto en ga aan de hand hiervan fijn aan de slag. Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? 

 

Dan nu over naar mijn creatie. Dit keer ben ik geïnspireerd door besjes, katjes van de boom en dan voornamelijk de kleur ervan, maar ook de lepels en hout. Mijn basis is een platte canvas op A4-formaat. Ik heb het eerst in de witte gesso gezet en daarna crackle paste gebruikt. Vervolgens heb ik alle embellies in de zwarte gesso gezet, voordat ik het op het canvas plakte. De kleur rood komt van Finnabair Metallic rood in combinatie met Lindy's Sprays Poinsettia Red. De bruine achterkant komt van Lindy's Sprays Sandra Dee's Sepia.

Als laatste heb ik gebruik gemaakt van de Coosa Gilding Wax metallic kleuren en alles met goud/koper/zilver op kleur gebracht. Als laatste heb ik glitter erop geplakt en wat pailetten hier en daar. De vleugels heb ik dit keer gemaakt van lichtgewicht klei en een mold van vleugels van Stamperia. De witte sterren komen uit mijn eigen voorraad net als de denneappels, steranijs etc.


De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal