Followers

vrijdag 3 maart 2017

Craft Addiction Challenge #03 Bingo


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe maandchallenge bij Craft Addiction Challenge! Het thema luidt: BINGO! Dit betekent: maak een creatie/kaart en laat hierop minimaal een horizontale, verticiale of diagonale lijn qua ingrediënten op terugkomen. Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je hebt tot en met 31 maart de tijd om mee te doen. Kom ook eens een kijkje nemen op ons blog wat voor prachtige creaties de andere DT-dames hebben gemaakt.

Het papier is van Studio Light - Home & Happines. Als eerste heb ik met clear gesso papier in de primer gezet.

Ik heb met de stencil van Craft Emotions Botanical Rozen hier en daar met structuurpasta roosjes aangebracht en dat droog gemaakt met de heatgun. Daarna heb ik met de nieuwe Craft Emotions sprays in combinatie met Ranger- Distress inkt de achtergrond gedaan. Ik heb hiervoor de sprays wit, lila en paars gebruikt en Peeled Paint en Shabby Shutters van Ranger Distress. Daarna met achtergrondstempels nog meer textuur aangebracht.


Het sentiment is van Scrapeniec en heb ik met 2 kleuren embossingpoeder aangebracht. Ik heb een sketch gemaakt voor de foto's en hiervoor Maja Design - Vintage spring en ribbelkarton gebruikt. Het ribbelkarton heb ik wit gemaakt met gesso en deze op het papier geplakt. De gipsframe is van de Action. De vlinders en de klok zijn ook van Scrapeniec en deze heb ik met paarse embossingpoeder behandeld. De button links onder is van de Action en vond ik er zo mooi bijpassen. De blaadjesswirl is een stans van Cheery Lynn en ik heb daarna met de Ranger Distress inkt dezelfde groene kleur meegegeven.

Toen kon natuurlijk het decoreren beginnen en natuurlijk kunnen bloemen niet ontbreken. Het geheel heb ik afgemaakt met groene en paarse parels en hier en daar ook een Pearlmaker gebruikt. Verder heb ik groene glitter en paarse microbeads gebruikt die ik aangebracht heb met een gelmedium en tacky glue. De spetters heb ik ook met de sprays aangebracht.

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:





Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze lay-out en dat jullie allemaal meedoen aan onze challenge!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal