Followers

maandag 3 oktober 2016

WLVC #76 Engeltjes / Angels


Hoi allemaal,

Vandaag start er weer een reguliere en nieuwe challenge bij We Love Vintage Challenge blog. Dit keer is het thema: Engeltjes. Kom een kijkje nemen op ons blog WLVC om te zien wat voor prachtige creaties de andere dames gemaakt hebben. Ze zijn zoooooooooooo mooi!


Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je kan een mooie waardebon van € 10,00 winnen dat gesponsord wordt door Gerda's Hobbyshop.


Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het prachtige papier van Pion - Sweet Lavender gebruikt en het plaatje is van dezelfde lijn. Verder heb ik kant, bloemen, doily, ribbelkarton, tulle gebruikt. 

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze nieuwe challenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.

3 opmerkingen:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal