Followers

zaterdag 3 september 2016

TFM #127 Glitter/Blingbling with lace


Hoi allemaal,

Vandaag start onze Time for Magnolia challenge weer na een prachtige zomerstop. We hopen dat iedereen een heerlijke vakantie heeft gehad en weer zin heeft om de hobbykamers in te gaan om prachtige (Magnolia) kaartjes te maken.

Het thema waarmee wij van start gaan, is Glitter/Blingbling + kant (lace).  Kom vooral een kijkje nemen op het blog van Time for Magnolia Challenge om te zien wat de andere dames voor schitterende creaties hebben gemaakt!


Onze sponsor voor deze keer is 't Scraphuis en zij stelt weer een waardebon beschikbaar die te besteden is in haar webshop. Hoe gaaf is dit!


Dan nu natuurlijk over naar mijn kaart.... Mijn bling bling zijn de doorzichtige glas wat zo mooi blinkt en natuurlijk heb ik kant gebruikt en dit keer het rode rozenkant.  Ik heb Pizza Tilda gebruikt en de snijmallen zijn allemaal van Magnolia Doohickey. 

Het papier is van Magnolia en al een oudere lijn maar kersjes en het rode dots papier vind ik nog steeds erg mooi en dat verveelt eigenlijk nooit toch? Het is voor mij een kleurencombinatie die ik niet vaak maak, maar ik houd wel van om eens outside de box te denken ahhahahah.

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren tot het maken van een kaart en dat jullie gezellig meedoen aan de challenge en ik wens iedereen nog een fijn weekend! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal