Followers

zaterdag 27 augustus 2016

WLVC #73 Card for a Man - reminder


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag reminden over de We Love Vintage Challenge met het thema: mannenkaart/ men card. Kom een kijkje nemen op ons blog WLVC om te zien wat voor prachtige creaties de andere dames gemaakt hebben. Ze zijn zoooooooooooo mooi!


Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je kan een mooie prijs winnen dat gesponsord wordt door Syta van Gelderen.

Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het  papier van Pion - Mister Tom's Treasures gebruikt en het plaatje heb ik van internet. 

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze nieuwe challenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.

1 opmerking:

  1. Het is altijd zo moeilijk een mannenkaart maar die van jou is zo mooi! Leuk om er een tag van de maken
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal