Followers

donderdag 26 mei 2016

What do you do with a Pringles box? Make a glasses case


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een gerecyclede pringels chipsbus laten zien. Dit idee had ik al eens op Pinterest gezien en stond al zo lang op mijn lijstje om eens te maken. Ik heb deze omgetoverd tot een zogenaamde brillenkoker. Ik heb dit speciaal gemaakt voor mijn lieve hobbymaatje Marga, want zij was deze week jarig. Ze heeft hem nu gehad, dus kan ik hem ook laten zien.


Ik heb de uiteindes van de chipsbus eraf gehaald voor een lengtemaat bril en daarna met een mesje meerdere rillingen gedaan, zodat de bus ook een vouwlijn krijgt om open te gaan. Uiteraard heb ik de andere kant helemaal opengesneden.


Daarna heb ik het bekleed met het prachtige nieuwe Maja Design - Vintage Romance. Vervolgens heb ik alles in de shabby chic stijl gelaten en vond een cutieplaatje ook niet echt iets toevoegen. Vandaar alleen bloemen, kant en vele embellies.


Ik heb de koker laten rusten op 4 houten kralen wat als voet dient. Daarna heb ik het slotje bevestigd en binnenin zie je ook scharnieren waardoor het nog echter lijkt. Binnenin natuurlijk kant waarop je bril kan rusten.



Verder heb ik de volgende spulletjes gebruikt die natuurlijk allemaal te koop zijn bij The Ribbon Girl! Klik op de onderstaande links om direct naar het juiste artikel te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Zoals altijd zit ik weer met volle teugen te genieten Chantal, wat heb je dit weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal wat een super idee weer en zo wondermooi gemaakt ! Echt heel romantisch !!! Wat zal Marga hier super blij mee zijn !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal