Followers

zaterdag 2 april 2016

Shabby white....


Hoi allemaal,

Oepsssss helemaal vergeten om in eerste instantie mijn bericht te typen! Excuses! Hierbij alsnog mijn uitleg. Ik heb weer eens een shabby wit kaartje gemaakt en ben er eigenlijk wel heel blij mee met het resultaat. Het is voor een verjaardag voor een DT-maatje geworden.

Verder heb ik de volgende spulletjes gebruikt die natuurlijk allemaal te koop zijn bij The Ribbon Girl! Klik op de onderstaande links om direct naar het juiste artikel te gaan.




I used:

Ik wens iedereen nog een fijne zaterdag en tot morgen! Dan zal ik weer een nieuwe kaart laten zien!


4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een beeldschone kaart!! Zo romantisch en al dat wit erbij geeft zo'n mooi shabby effect. Een plaatje hoor!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal ,
    Wauw Schitterende kaart Chantal .
    Heel mooi van details al die leuke accentjes echt top .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Chantal, echt chique zo in wit.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal