Followers

zondag 15 maart 2015

Winter Time


Goedemorgen allemaal!

Vandaag weer een winters kaartje dat ik jullie wil laten zien. Het is officieel toch nog winter??? Hihihihi.

Het papier is van Magnolia en Tilda in a cozy coat komt uit de laatste kerstserie Waiting for Christmas. Verder heb ik veel stansen gebruikt: schaatsen zijn van Marianne Design, Tekst Winter en de sterrand zijn van Noor! Design, de poinsettia is een doohickey van Magnolia en de sneeuwsterren zijn ook van Magnolia. Verder heb ik wondgaas en kant uit eigen voorraad gebruikt.

Zoals altijd heb ik Tilda ingekleurd met mijn copic markers en heb ik Frantage enamel chuncky white gebruikt als sneeuw. De bloemen komen o.a. van Wild Orchid Crafts.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende kaart!


7 opmerkingen:

  1. Oh, was für eine tolle und bezaubernde Karte das wieder geworden ist, ein Traum.

    Liebe Grüsse
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal,

    Het is weer een prachtige winter kaart met super mooi details!!
    Maar heb toch liever het voorjaar ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh weer zo een super mooi kaartje Chantal.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neeeeee.....geen winter meer.......wahahahha!! Maar wel een heeeeeeeeele mooie Chantalkaart meis!!
    Tis weer een plaatje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww Chantal
    wat een prachtige kaart, heel mooi dat blauw/wit.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje weer Chantal, super!!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten heb je op je blog staan! Ik heb me meteen aangemeld zodat ik niets meer hoef te missen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal