Followers

zondag 11 januari 2015

Stop in the Name of Love


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien met een van de nieuwste Magnolia-stempels uit de Lovely Duo collectie. Deze Tilda heet: Stop in the name Love Tilda. Ik heb haar ingekleurd met mijn copic markers en het designpapier is van Pion - My beloved son. 


De basis is een Go-Kreate mal en verder heb ik veel stansen gebruikt uit de nieuwste Magnolia Doohickey Volume 3 (hekje, labels en swirl rechtsbovenin). De bladeren zijn van Memory Box en de randmal bovenaan de kaart en het frame rondom Tilda is van Noor! Design. Kant, rozenkant (Marianne Design) en bloemen maken mijn kaartje verder af. 

Ik hoop dat jullie mijn kaartje ook mooi vinden en wens iedereen fijne zondag toe!


11 opmerkingen:

  1. wat een super gaaf kaartje en bij de tekst die je gebruikt kwam het liedje gelijk in mijn hoofd,

    fijne zondag
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Weer zo mooi Chantal. Kleuren zijn ook zo mooi op elkaar afgestemd. Deze Tilda is ook weer zo cute :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous card. Love the painting and details.
    xox Elin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Chantal, wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt de afgelopen tijd! Ook die stoere mannen en jongens kaarten zijn geweldig!Echt fantastisch allemaal!

    Doei Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Chantal.Mooi ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart, toffe kleuren en materialen.
    Groeten Lodia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was für eine wundervolle Karte, es gibt so viel zu entdecken.
    Ich wünsche Dir eine schöne Woche.

    Liebe Grüße
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat een schatje zeg
    Groejtes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooohhhhh Chantal wat een bjoetie!!!! Echt super mooi en die tekst.....geniaal zo met hoe Tilda staat, topper!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een topper van een onwijs mooie kaart Chantal. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal