Followers

donderdag 27 november 2014

Warm Winter wishes


Goedermorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een witte kerstkaart laten zien en ik heb alleen kleur in het plaatje en met de denneappels gebruikt. Ik vond het wel weer eens leuk om helemaal in het wit te werken en dus alleen met cardstock hihihihi.

De basis is een go-kreate mail en ik heb gebruik gemaakt van de Tim Holtz sneeuwsterren rand, kerstbomen, poinsetta, blad, sneeuwsterren en tag Merry Christmas zijn van Magnolia Doohickey. De tekst Warm Winter wishes is van Noor! Design. De stempels Little Santa en Snowy Branche uit de Waiting for Christmas collectie Magnolia heb ik gemaskerd. Wat een schatje is deze little Santa toch zeg!


Rondom het afdrukje, tekst en bladeren/bomen heb ik stickles Frosted Lace gebruikt en rondom het totale afdrukje een kantje. Als je goed kijkt, zie je nog net de ijspegels onderaan de kaart. De denneappels komen bij de Action vandaan.

Op naar de volgende kerstkaart hahahah, ik heb er nog een paar te gaan!

Fijne donderdag en tot de volgende keer! 


8 opmerkingen:

  1. Wat een dot van een kaartje en wat heb je een geweldige materialen gebruikt!
    Groetjes NIcolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal,

    Wat is het weer een schitterende kaart en heel leuk in het wit dat geeft een heel leuk effect!!
    Ik vind deze Santa ook helemaal geweldig!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooitje weer ,Chantal !!!!
    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG !!
    Leuke schattig kerstman .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute, love that sweet little santa, beautifully done, Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal