Followers

dinsdag 7 oktober 2014

Pineappel and Pumpkin template by Sandra's Scrapshop


Goedemorgen allemaal!

Vandaag heb ik alweer 2 creaties die ik wil laten zien, want Sandra van Sandra's Scrapshop heeft twee schitterende nieuwe templates gemaakt. Haar eigen creaties zijn straks te zien in het Noor! Magazine dat deze week naar de abonnees wordt gestuurd. Dus ben je nieuwsgierig naar de originele patronen? Kijk dan straks vooral in het Noor! Magazine of de sneakpeaks op het blog van Sandra's Scrapshop.



Allereerst het denneappel-patroon. Het originele patroon is de denneappel een stuk groter en heeft Sandra er een herfsttafereel van gemaakt. Ik heb er daarom voor gekozen om de denneappels te verkleinen naar 60% en er een winters tafereel van te maken. Ik heb een ijsbaan gemaakt! Wat vinden jullie hiervan??


Tilda is heerlijk aan het schaatsen op natuurijs, terwijl andere Tilda sneeuwballen aan het maken is... Pas maar op Tilda dat je geen sneeuwbal krijgt toegeworpen. Ondertussen hebben ze ook een sneeuwpop gemaakt die verderop in het bos staat.


Hieronder zie je de denneappels wat uitvergroot. De achterkant is plat, zodat je ze tegen de kaart kunt plakken. Ik heb bruin cardstock gebruikt en hier en daar wat verf als sneeuw aangebracht. Daarna wat hulstakken (Memory Box) erachter bevestigd en wat besjes.


De kerstbomen zijn van de Intratuin. Het model is een Easelkaart geworden, waarmee je mooie diepte kunt creƫren in je tafereeltje.


Ik heb echt het buitengevoel willen nabootsen en let ook eens op de kleine houtblokken en het bankje met lantaarn. Het papier is van Pion - A day in Winter en juist dat papier geeft ook dat buitengevoel.


Hier en daar wat sneeuw op het ijs en rondom de hekken. 


Tilda schaatst op "echt" ijs! Het is spiegelkarton wat ik hiervoor gebruikt heb.



Patroon 2: Pompoendoosje 
(ik heb er echter een kaart van gemaakt)


Het oorspronkelijke patroon van Sandra is een pompoendoosje. Je zou er zelfs ook een leuke lampion van kunnen maken. Sandra heeft er weer een herfstig tafereel van gemaakt en daarom vond ik het wel leuk om juist iets met Halloween te doen. Ik had al zoveel herfstkaarten gemaakt nl. hihihihi. Tijd voor het spooky gebeuren!

Ik heb de basispompoen van het patroon 2x gesneden en die op elkaar geplakt aan de bovenkant. De achterste pompoen heeft een rillijn aan de bovenkant, zodat je hem als kaart kunt neerzetten. Daarna dus heerlijk decoreren! Ik heb de stempels uit de So Spooky collectie 2009 van Magnolia gebruikt en ook het papier is van Magnolia So Spooky collectie.

De spooky bomen is een patroon van Silhouette store, spinnenweb, vleermuizen en spookjes zijn van Memory Box, lantaarn en hekje van Magnolia. Let op! De spin is niet echt hihihihihi, maar gekocht bij de Xenos. Daarna nog wat kleine pompoentjes, wondgaas en bloemen en de kaart is klaar!


Kom vooral een kijkje nemen op het blog van Sandra's Scrapshop om de sneakpeaks van Sandra te zien, maar ook de superuitwerkingen van Karin! Die heeft er ook wat supersmooi van gemaakt! 


Er is ook tot het einde van de maand oktober een aanbieding op deze patronen! Normaal betaal je € 1,75 voor dennenappel en € 1,50 voor pompoendoos en ieder € 0,50 extra voor de .STUDIO. Maar als je ze samen bestelt, dan krijg je ze voor € 3,00 (pdf) of € 3,75 (Studio). Dus wees er snel bij!!!

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot de volgende post! Dan zal ik ook wat impressiefoto's van Zweden laten zien!


7 opmerkingen:

  1. SUPERRR!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwwww Chantal
    Ik ben helemaal weg van je winters tafereeltje heel erg mooi gedaan. ook je pompoen ziet er geweldig leuk uit je hebt er weer een hoop werk van gemaakt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwwww Chantal!! Wat heb je weer 2 gave creaties gemaakt! De bovenste vind ik echt een toppertje. Wat een werk, maar dan heb je ook iets supers.
    Je halloween creatie vind ik ook echt super gaaf gemaakt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat heb je dit weer super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Chantal,

    Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt je winter tra veeltje vind ik schitterend en je pompoenen kaart ziet er ook weer prachtig uit wat een mooie details allemaal.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal