Followers

zondag 31 augustus 2014

Wishing you rainbow and sunshine


Goedemorgen allemaal,

Vandaag al weer een kaartje van mijn hand en dit keer heb ik Lemon Tilda gebruikt. Zo'n schatje vind ik haar. De tekst is ook een stempel van Magnolia. Het papier is van Magnolia - Going Bananas: een iets ouder lijn, maar vind ik wel helemaal passen bij dit thema. 


De basis is een Go-Kreat Mal. Verder heb ik de lovely fence en tag doohickey van Magnolia gebruikt. De blaadjes zijn van Marianne Design evenals de klimop. bloemen, kleivlindertjes en een mooi strik maken het geheel verder compleet. Tilda heb ik ingekleurd met mijn copic markers.



Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot morgen, want dan heb ik weer een creatie die ik jullie graag laat zien.


4 opmerkingen:

  1. Prachtig zoals gewoonlijk en weer mooie materialen gebruikt, alweer een topper.
    Die bloem(blaadjes) onder het bloemetje/roosje rechts, is dat van ijzer wat je wit gemaakt hebt? Erg mooi allemaal.Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW wat ontzettend mooi weer Chantal, net als je vorige creatie. Prachtige details en alles is weer zooooo mooi op elkaar afgestemd. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal
    Wat een schitterende kaart met zoveel mooie details en deze lieve Tilda.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi fris kaartje weer Chantal! Top!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal