Followers

zondag 3 augustus 2014

Hieperdepiep Hoeraaaaa!


Lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een lief kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor een vriendinnetje van mijn dochter. Dat vriendinnetje is vandaag 5 jaar geworden en helemaal gek van ballet. Hoe toepasselijk is dan deze lieve Tilda uit de Little Moscow collectie??

Het papier is van Studio Light Tres Chic line. Het frame en de tekst zijn van Noor! Design. De swirl is een doohickey van Magnolia en de cadeuatjes en strik zijn van Tim Holtz. Kant, bloemen, doily en frantage shabby blue enamel maken dit lieve kaartje compleet. Tilda heb ik ingekleurd met mijn copic markers.


Ik wens iedereen weer een fijne zondag!




10 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Chantal vind hem helemaal geweldig en ik denk die kleine meid ook.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is dit, schitterende kaart en de kleuren zijn fantastisch. Alles past zo mooi bij elkaar en wat zal ze daar blij mee zijn, leuk om iets te maken wat iemand leuk vindt toch?
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh...wat een schatje Chantal
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chantal,

    das ist eine ganz süße und bezaubernde Karte geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg schattige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige zomers kaartje
    chantal

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart is dit Chantal, prachtig gemaakt.
    En zag ik nu op facebook dat jij gewonnen had bij Magnolia? Super gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige mooie kaarten zie ik hier...ik ben je nieuwe volger!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal